نگران بازی مقابل کره جنوبی نباشید؛ ایران ستاره هایی دارد که اراده نمایند نتیجه بازی را تغییر می دهند

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - ملی پوش اسبق فوتبال ایران معتقد است که تیم ملی ایران از نظر بازیکن بهتر از کره جنوبی است و با حضور این ستاره ها نباید نگران بازی امروز تیم ملی بود.

نگران بازی مقابل کره جنوبی نباشید؛ ایران ستاره هایی دارد که اراده نمایند نتیجه بازی را تغییر می دهند

محمد نوری در گفت وگو با پانا، درباره بازی امروز تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کره جنوبی در هفته چهارم انتخابی جام جهانی 2022 قطر گفت: تیم ملی تا به اینجا نتایج خوبی کسب نموده و با توجه به امتیازهایش در صدر جدول قرار گرفته است، البته در بازی با امارات نحوه بازی تیم ایران کمی نگران نماینده شد، عدم هماهنگی بازیکنان و اجرای برنامه های تاکتیکی مقابل این تیم ما را نگران کرد با این حال من معتقدم تیم ایران رجحانن تیم آسیا است و به لحاظ فنی ستاره هایی در اختیار دارد که هر زمان اراده نمایند می توانند نتیجه بازی را تغییر دهند بنابراین جای نگرانی نیست و نباید نگران این بازی بود. من فکر می کنم بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی جذابیت زیادی داشته باشد.

وی در ادامه صحبت هایش به شرایط تیم کره جنوبی پرداخت و اسم کرد: تیم کره تجربه بالای حضور در جام جهانی را دارد و این یک اتفاق خوب است. آنها خوب بازی می نمایند اما به لحاظ آماری تیم ایران نسبت به کره رجحان دارد. ما اگر بتوانیم مقابل کره پیروز میدان شویم 80 درصد راه صعود را طی کردیم و این اهمیت بسیار زیادی برای ما دارد.

نوری با اشاره به اینکه کره بازیکن خطرناکی به نام سون هیونگ می دارد و باید ملی پوشان مراقب او باشند، اظهار کرد: سون در تیم باشگاهی خود تاتنهام بسیار خوب عمل نموده است اما همین بازیکن در تیم ملی فوتبال کشورش خیلی تاثیرگذار نبوده است. البته نباید از او غافل شد؛ این بازیکن بسیار باتجربه و خطرناک است و هر لحظه ممکن است برای تیم ملی فوتبال کشورمان خطرساز گردد. بنابراین باید خیلی مراقب او باشند تا موقعیت گلزنی به دست نیاورد.

ملی پوش سابق فوتبال ایران درباره عدم حضور تماشاگر در این بازی گفت: قطعا بازی در ایران و استادیوم آزادی برای ایران یک امتیاز ویژه است، البته ای کاش این بازی تماشاگر داشت تا آن وقت بازیکنان از حمایت طرفداران هم برخوردار می شدند. با این حال امیدوارم تیم ایران پیروز این میدان باشد، کار سخت است و نباید از آن غافل شد. تیم ایران در بازی گذشته مقابل امارات ناهماهنگی زیادی داشت، حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده دو بازیکن اثرگذار تیم ملی هستند اما در بازی با امارات دچار ناهماهنگی شده بود و نزدیک بود همین موضوع کار دست تیم ایران بدهد. به نظرم اگر سون بازیکن کره ای مهار گردد، 60درصد کره را مهار کردیم و می توانیم پیروز میدان شویم.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد فنی دراگان اسکووچیچ اسم کرد: اسکووچیچ تا به اینجا خوب نتیجه گرفته و رکورد خوبی از خود ثبت نموده است، نمی توان نقش فنی او را نادیده بگیریم. در راستا جام جهانی اصلی ترین موضوع بحث نتیجه گیری است که خوشبختانه تیم ایران تا به اینجای کار نتیجه را حاصل نموده تا بتواند راستا صعود را هموار کند. اسکووچیچ هم به اسم نفر اول تیم نقش به سزایی داشته و امیدوارم این فرایند ادامه پیدا کند.

وی بعلاوه در ادامه به شرایط استقلال و بازگشت روزبه چشمی اشاره نمود و گفت: روزبه یکی از بازیکنان تاثیرگذار است که برای او احترام بسیار زیادی قائل هستم، اما معتقدم او کند است و این ضعف، ضریب خطایش را در دفاع بالا می برد. با این حال نظر کادر فنی بازگشت این بازیکن بوده اما به اعتقاد من چشمی در پست هافبک دفاعی می تواند بهتر بازی کند.. امیدوارم تیم استقلال با همه این شرایط نتایج قابل قبولی در لیگ کسب کند. خط حمله استقلال با رفتن قایدی افت نموده و امیدوارم بازیکنان دیگر بتوانند جای این بازیکن را پر نمایند. طرفدار استقلال از این تیم دیگر قهرمانی و جام می خواهند و صبرشان تمام شده امیدوارم در فصل تازه این اتفاق محقق گردد.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 56098

به "نگران بازی مقابل کره جنوبی نباشید؛ ایران ستاره هایی دارد که اراده نمایند نتیجه بازی را تغییر می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگران بازی مقابل کره جنوبی نباشید؛ ایران ستاره هایی دارد که اراده نمایند نتیجه بازی را تغییر می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید