هاشمی: وزنه هایی را در جام فجر زدم که در تمرین هم نزده بودم، کوشش می کنم در المپیک حضور داشته باشم

به گزارش بلاگ پو، قهرمان دسته 109 کیلوگرم جام بین المللی فجر گفت: به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کمر، فقط با 20 روز تمرین در این مسابقات شرکت نموده و رکوردی زدم که در تمرین نزده بودم.

هاشمی: وزنه هایی را در جام فجر زدم که در تمرین هم نزده بودم، کوشش می کنم در المپیک حضور داشته باشم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علی هاشمی بعد از اول شدن در رقابت های مجموع جام بین المللی فجر در خصوص از دست دادن مدال طلای دوضرب گفت: همانطور که مربیان می دانستند آسیب دیدگی از ناحیه کمر داشتم و فقط 20 روز تمرین کردم و حتی روی تخته به رکوردهایی حمله کردم که در تمرینات نزده بودم. درست است که در دو ضرب جا ماندم اما ان شاءالله در رقابت های آسیایی که حدودا یک ماه دیگر است، جبران خواهم کرد. تمریناتم بیشتر گردد و یک ماه متوالی تمرین کنم حتما رکوردم بهتر خواهد شد و تا آسیایی آماده خواهم شد.

وی با اشاره به اینکه اکنون وزنش به 106.5 کیلوگرم رسیده و رفته رفته در وزن جدید جا می افتد، ادامه داد: وزنم کم کم بالا می آید و سخت وزن اضافه می کنم، اما سعی ام را خواهم کرد که با یاری مربی تغذیه وزنم برای حضور در دسته 109 کیلوگرم بالا بیاید و تا المپیک به شرایط مطلوب برسم.

دارنده دو مدال طلای وزنه برداری دنیا با اشاره به اینکه رقابت های جام فجر در وزن او سنگین بوده، گفت: در دسته 81 هم رقابت خوبی را شاهد بودیم و مثل دسته 109کیلوگرم بود. رقابت اصلی بین سه وزنه بردار بود، در مسابقات دنیای آمربکا این وزنه بردار لیتوانی سوم شد و من اول. کیا قدیمی هم خوب است و در حال پیشرفت است. ما در سطح دنیای هم با هم رقابت داریم.

وی در پاسخ به این سوال با توجه به اینکه وزنه برداری ایران در المپیک تنها دو سهمیه دارد، چقدر امیدوار است که او یکی از سهمیه ها را به خود اختصاص دهد؟ تاکید نمود: همه ما کوشش مان را می کنیم که در المپیک حضور داشته باشیم. مسئله این است که دیگر چیزی دست کشورها نیست و وزنه برداران حاضر در المپیک و کسانی که سهمیه می گیرند از سوی فدراسیون دنیای انتخاب می شوند. فدراسیون دنیای تعیین می نماید چه کسی در سینکلر قرار می گیرد. همه بچه ها زحمت می کشند و همه آنها لیاقت حضور در المپیک را دارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5104

به "هاشمی: وزنه هایی را در جام فجر زدم که در تمرین هم نزده بودم، کوشش می کنم در المپیک حضور داشته باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمی: وزنه هایی را در جام فجر زدم که در تمرین هم نزده بودم، کوشش می کنم در المپیک حضور داشته باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید