هتل های مناسب سفر با بچه ها در دبی

به گزارش بلاگ پو، هتل های مناسب بچه ها در دبی از جمله مزیت هایی است که در این شهر به وفور دیده می شوند. در هر حال وقتی که تصمیم به سفر کردن می گیریم، ناگزیر از انتخاب کردن هتل و اقامتگاهی هستیم که تمام سلیقه ها را پوشش دهد. اینکه یک مکان مناسب و آرام برای بزرگسالان باشد و در کنار آن یک اقامتگاه دلخواه و دوست داشتنی برای بچه ها! امروزه به طور کلی هتل ها و اقامتگاه هایی در سراسر جهان وجود دارند که با ارائه خدمات متنوع مانند اتاق های متصل یا خانوادگی در کنار سرویس های دیگر مانند فضای بازی بچه ها و یا پرستار بچه، سعی در ایجاد یک سفر لذت بخش برای گردشگران دارند.

هتل های مناسب سفر با بچه ها در دبی

هتل های مناسب بچه ها در دبی

کشور دبی در سال های اخیر پیشرفت بسیار چشمگیری داشته و به واسطه استفاده از تکنولوژی های روز و دنیای مدرن توانسته به خوبی صنعت گردشگری را در خود رونق بخشد. از جمله جاذبه های دبی می توان به هتل ها و اقامتگاه های متنوع و مجذوب کنندهی اشاره نمود که در کنار تامین احتیاج افراد، به فکر بچه ها نیز بوده و خدمات ویژه ای را برای آنها در نظر گرفته است. در این قسمت هتل های مناسب بچه ها را در دبی به شما معرفی خواهیم کرد.

  • هتل زیبا و ساحلی جمیرا، Jumeirah

یکی از برترین هتل های مناسب بچه ها را در دبی که برای خانواده ها نیز مناسب است، هتل جمیرا نام دارد. این هتل با پنج ستاره از ساحلی اختصاصی بهره مند شده و با ارائه بیش از 10 رستوران متنوع و بارهای مختلف، غذا های لذیذ و خوش طعم بین المللی را به گردشگران ارائه می نماید. در این هتل سوئیت ها و اتاق های بسیار بزرگ و جاداری تعبیه شده اند که تمامی بازشو های آنها رو به اقیانوس است. نکته جالبی که در این هتل وجود دارد این است که دسترسی هتل به پارک آبی وایلد وادی که به شدت مورد علاقه بچه ها بوده، یک دسترسی اولیه است. ناگفته نماند که در این هتل فضا های تفریحی مفرحی مانند دیوار صعود و صخره نوردی، باشگاه بچه ها و فضای بازی نیز طراحی و تعبیه شده است که بچه ها شما می توانند اوقات خوشی را در این فضا بگذرانند.

  • هتل Grand Hyatt Dubai

دومین هتلی که در دسته هتل های مناسب بچه ها در دبی قرار داده شده است، هتل Grand Hyatt Dubai است که در کنار ساحل قرار نگرفته، اما یک هتل تفریحی است که به طور دقیق در حواشی نهر تاریخی این شهر جانمایی شده است. این ریزورت به گونه ای طراحی و ساخته شده که برای تمام افراد و گروه های سنی ویژگی های منحصر به فرد و خاصی را ارائه می نماید. در تمام سوئیت ها و اتاق های زیبا و شیک این هتل شما می توانید دکوراسیون های عربی و اکسسوری های بسیار مجذوب کنندهی را ببینید که شما را با فرهنگ و سنت مردمان این منطقه به خوبی آشنا می نماید.

باید اشاره کنیم که در این هتل 10 رستوران متنوع آماده پذیرایی از شما با سرو غذا های لذیذ بین المللی هستند که در کنار آن شما می توانید بچه ها خود را به بخش نگهداری از کودک تحویل دهید و با خیال راحت از غذای خود لذت ببرید. خدمات نگهداری از کودک نیز در این هتل با پذیرایی رایگان از بچه ها شما لحظاتی شاد و لذت بخش را برای آنها فراهم می نمایند. در آخر باید اضافه کنیم که در این هتل استخر های روباز و باشگاه بچه ها نیز برای خردسالان و بچه ها شما وجود دارد که در کنار خدمات رفاهی بزرگسالان، لحظات شاد و مفرحی را برای شما و خانواده رقم خواهد زد.

  • هتل The Westin Mina Seyahi

این هتل لوکس 5 ستاره که در فضای باز و در مجاورت ساحل قرار گرفته دسترسی اولیه ای به پارک آبی و مهیج وایلد وادی دارد که می تواند تفریحی مجذوب کننده و مفرح برای بچه ها شما باشد. البته گفتن این موضوع نیز خالی از لطف نخواهد بود که در جوار این هتل پارک آبی تازه و مجذوب کننده دیگری به نام Jungle Bay قرار گرفته که در محوطه هتل تعبیه شده و استفاده از آن خالی از لطف نخواهد بود. در این ریزورت بچه ها خردسال شما به راحتی می توانند از باشگاه و استخر بچه ها استفاده نمایند و از بازی های مفرح و مجذوب کننده ساحلی لذت ببرند.

این هتل اقامتگاه که یکی از هتل های مناسب بچه ها در دبی است، در مجاورت Le Meridien قرار گرفته است که با اتاق ها و اقامتگاه های خانوادگی که دارند می توانند لحظاتی شاد و به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند. منظره این اقامتگاه به سمت دریاست و شما می توانید در 8 رستورانی که در این هتل تعبیه شده؛ طعم غذاهای لذیذ بین المللی را بچشید. نکته قابل ذکر اینکه در این منو ها برای بچه ها نیز غذاهای خاص و لذیذی در نظر گرفته شده است که در منوی ویژه کودک به آنها ارائه می شوند.

  • هتل One & Only Royal Mirage

این هتل لاکچری از جمله هتل های مناسب بچه ها در دبی است که اقامتی خاطره انگیز را برای خانواده ها و بچه ها آنها را رقم خواهد زد. در این هتل پنج ستاره فوق لوکس که مکان آن دقیقاً در طول ساحل زیبای جمیرا و در امتداد آن قرار گرفته است، 3 اقامتگاه و هتل مجزا تعبیه شده که با معماری زیبای عربی و باغ های سرسبز و چشم نواز در کنار آب گرم و 4 استخر، فضای مفرح و شادی بخش را برای گردشگران خلق می نماید.

در این هتل برای بچه ها نیز فضاهای تفریحی مانند زمین بازی و باشگاه بچه ها در نظر گرفته شده تا آنها نیز در کنار بزرگسالان از اقامت در این هتل زیبا لذت ببرند. البته تفریحات مجذوب کننده دیگری مانند تنیس، اسکی روی آب و کلاس های شنا نیز برای بچه ها در این هتل در نظر گرفته شده است. یکی از موارد بسیار مجذوب کننده در این هتل وجود اتاق های مخفی هستند که اگر از نظر مالی مسئله ای نداشته باشید ما این اتاق های لوکس و بی نظیر را برای اقامت در این هتل به شما توصیه می کنیم.

  • هتل Waldorf Astoria Dubai Palm

این ریزورت مجلل که در قسمت شرقی پالم جمیرا قرار گرفته است به طور تقریبی در حدود 200 متر ساحل اختصاصی نخل دارد و طیف گسترده ای از غذا های عربی تا بین المللی را در اختیار گردشگران قرار می دهد. در این هتل شما می توانید با یک شاتل از جاذبه های مجاور اقامتگاه خود تماشا کنید. پارک آبیAquaventure نیز که در دبی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است با 5 دقیقه فاصله زمانی در نزدیکی این اقامتگاه قرار گرفته است. این هتل یکی از هتل های مناسب بچه ها در دبی است با ارائه خدمات نگهداری از بچه ها خردسال شما در کنار باشگاه بچه ها و دیگر امکانات مجذوب کننده، فضایی ایمن و شاد را برای بچه ها ایجاد نموده است. ناگفته نماند که تمامی سوئیت ها و اتاق های لوکس این هتل منظرهی وسیع و بکر به سمت دریا دارند.

  • هتل Kempinski

نام کامل این هتل Kempinski Hotel Mall of the Emirates است که در دسته هتل های مناسب بچه ها در دبی واقع شده است. این ریزورت دقیقا در مرکز خرید امارات و در فضای مابین برج خلیفه و منطقه مارینا بای سندز دبی واقع شده و یکی از لوکس ترین ریزورت های منطقه است. اگر یک خانواده ماجراجو هستید که هیجان در زندگی شما جریان دارد، ما اقامت در این هتل را به شما توصیه می کنیم.

در این هتل شما به پیست اسکی سرپوشیده دسترسی خواهید داشت که در کنار استخر بسیار وسیعی که در پشت بام قرار گرفته و بعلاوه سالن بولینگ، می توانید لحظاتی مجذوب کننده و به یادماندنی را تجربه کنید. این هتل همانطور که پیشتر اشاره نمودیم در دسته هتل های مناسب بچه ها در دبی است که بچه ها شما در این هتل می توانند از تفریحاتی مانند بازی های ویدیویی، استخر کودک و محل بازی نرم که مکانی تعبیه شده برای بچه ها خردسال است، استفاده نمایند و از اقامت خود در این هتل لذت ببرند.

  • هتل Roda al Murooj

از ویژگی های مجذوب کننده این هتل این است که در نزدیکی مرکز خرید دبی واقع شده و یک هتل بسیار مناسب برای اقامت بچه ها و والدین آنها است. این هتل از جمله هتل های مناسب بچه ها در دبی است که با انتخاب آن می توانید اقامت مستقلی را تجربه کنید. آپارتمان هایی که در این هتل گنجانده شده اند همه 2 اتاق خوابه هستند و هر واحد به صورت کاملاً مستقل و جداگانه اجاق گاز، آشپزخانه، یخچال و سایر خدمات رفاهی و لوکس را به شما ارائه می دهد.

رزرواسیون این هتل 24 ساعت بوده و در آن شما با امکانات متنوعی مانند وان آب گرم، مرکز تناسب اندام، سونا، بوفه صبحانه و کرایه خودرو برای سفرهای داخل شهری و خانواده گی روبرو هستید. از قلم نیاندازید که بچه ها شما عاشق بازی کردن در استخر روباز این هتل و بعلاوه زمین بازی مجهز و ایمن این هتل خواهند شد. از جمله خدمات دیگری که برای بچه ها و نوزادان در این هتل ارائه می گردد استفاده از تخت نوزاد است که در اتاق های اقامتی این هتل واقع شده است.

هتل Inter Continental Festival City

یکی دیگر از هتل های مناسب بچه ها در دبی این ریزورت لوکس و مجهز است که تنها 15 دقیقه با مرکز شهر دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه است و شما به واسطه اقامت در آن، دسترسی اولیه و سریعی به مراکز خرید مختلف دبی مانند مرکز خرید فستیوال خواهید داشت. همان طور که می دانید در این مرکز خرید بیش از 500 فروشگاه عمده و خرده فروشی وجود دارد که شما می توانید به راحتی خرید های مورد احتیاج خود و خانواده را در آنجا انجام دهید.

در این هتل امکانات متنوعی مانند استخر سرباز شیشه ای برای بزرگسالان و بچه ها تعبیه شده که در کنار منظره وسیع و پانورامایی که از نهر دبی به شما ارائه می دهد؛ می تواند اقامتی خاطره انگیز را برای شما به وجود آورد. ناگفته نماند که از جمله خدمات دیگری که برای بچه ها در این هتل ارائه می گردد نگهداری از بچه ها و نوزادان شما است تا والدین به راحتی بتوانند استراحت نموده و از گشت و گذار در شهر و تفریحات موجود لذت ببرند. یکی از امکانات بسیار جالب این هتل سالن اسپاس است که به شما توصیه می کنیم اگر این هتل را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب کردید حتما به سالن اسپای آن مراجعه کنید.

هتل Bab Al Shams

آخرین اقامتگاهی که به عنوان هتل های مناسب بچه ها در دبی به شما معرفی خواهیم کرد؛ اقامتگاه و ریزورت بابل الشمس است که از برترین ریزورت های موجود در دبی برای اقامت خانوادگی به همراه بچه ها و خردسالان به شمار میرود. اگر دوست دارید از شلوغی و ازدحام شهر فرار کنید و اقامتی مجلل و سراسر آرامش را تجربه کنید؛ ما این هتل را به شما پیشنهاد می دهیم. این هتل که در منطقه کویری و حفاظت شده المرموم جانمایی، طراحی و ساخته شده است با این که از مرکز شهر فاصله دارد اما خدمات و امکانات بی نظیری را در اختیار شما قرار خواهد داد.

رستوران های متنوع با غذاهای لذیذ بین المللی و عربی و خصوصاً ارائه منوی بچه ها، در کنار استخر های باز و سرپوشیده و البته باشگاه بچه ها و فضای بازی مفرح برای بچه ها شما؛ از جمله خدماتی هستند که در این هتل به گردشگران ارائه می شوند. در این هتل اقامت برای بچه ها زیر 12 سال کاملا رایگان است. البته بیخود نیست که این هتل را در گروه هتل های مناسب بچه ها در دبی قرار داده اند. در این اقامتگاه شما می توانید با جیپ یا شتر به همراه خانواده و البته بچه ها خود در صحرا گردش کنید و اگر اهل هیجان باشید، اکتشافات مجذوب کنندهی در انتظار شما خواهند بود.

ماجراجویی در هتل های لوکس دبی

ما در این مقاله سعی کردیم تا تمام هتل های مناسب بچه ها در دبی را به شما معرفی کنیم. البته تمام اقامت های لوکس و مجلل دبی به این ریزورت ها خلاصه نمی شوند. اما در میان تمام اقامتگاه هایی که در دبی ساخته شده اند این 9 هتل از جمله ریزورت هایی بودند که بدون شک اقامتی به یاد ماندنی و هیجان انگیز را برای شما و البته بچه هاتان فراهم خواهند کرد.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 شهریور 1403 بروزرسانی: 10 شهریور 1403 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 73197

به "هتل های مناسب سفر با بچه ها در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های مناسب سفر با بچه ها در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید