هت تریک دایی در مشخص سرنوشت بالانشین های لیگ؛ این قسمت سپاهان، نفت و استقلال به دنبال کلید بقا

به گزارش بلاگ پو، تقابل سایپا با سپاهان در بالای جدول و دو تیم هم استانی و قعرنشین نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان امروز برگزار می گردد.

هت تریک دایی در مشخص سرنوشت بالانشین های لیگ؛ این قسمت سپاهان، نفت و استقلال به دنبال کلید بقا

به گزارش خبرنگاران، هفته بیست و ششم لیگ برتر فردا با برگزاری دو بازی در میانه و انتهای جدول پیگیری می گردد.

سایپا - سپاهان، ساعت 19

یکی از مهم ترین بازی های این هفته در شهر قدس و میان تیم های دایی و قلعه نویی برگزار می گردد. سایپا علی رغم نداشتن انگیزه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، همچنان تیم خطرناکی است. آن ها هفته های گذشته، استقلال و پرسپولیس را با دردسر روبرو کردند.

نارنجی پوشان تهرانی در دو هفته اخیر توانستند بازی های خوبی را ارائه دهند و همچنان به دنبال حفظ اعتبار و حیثیت خود این بار برابر سپاهان هستند تا در معین سرنوشت تیم های بالای جدول سهم بسزایی را ایفا نمایند. یاران علی دایی در پنج بازی اخیر خود دو برد، دو مساوی و یک شکست را تجربه کردند و نسبتاً در شرایط خوبی قرار دارند.

در سوی دیگر این میدان، سپاهانی قرار گرفته است که علی رغم کمرنگ شدن شانس قهرمانی، همچنان در صدد کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است و اگر در این بازی سه امتیاز را از دست دهد، تقریباً شانس بسیاری کمی برای کسب سهمیه آسیا از این طریق خواهد داشت.

یاران امیر قلعه نویی هفته گذشته در دقیقه 7+90 مقابل استقلال شکست خوردند تا رده سوم را از دست دهند اما برای پس دریافت این صندلی نیازمند کسب پیروزی برابر تیم سخت کوش سایپا و توقف رقبای بالانشین است.

طلایی پوشان در پنج بازی اخیر خودی سه تساوی و یک برد و یک باخت کسب کردند که برای تیمی در حد و اندازه سپاهان که تا چند هفته قبل در کورس قهرمانی قرار داشت مناسب نیست ولی برای زنده نگه داشتن امید کسب سهمیه آسیا باید به برد دست یابد.

نفت مسجد سلیمان - استقلال خوزستان، ساعت 19:15

بازی تیم های انتهای جدولی و هم استانی از اهمیت بسیار زیادی برای معین تیم سقوط نماینده لیگ برتر برخوردار است. نفت مسجد سلیمان برای ماندن در لیگ برتر از فرصت خوبی برای کسب سه امتیاز برابر ضعیف ترین تیم لیگ برتر برخوردار است تا فاصله خود با تیم سپیدرود را هم حفظ کند.

نفت مسجد سلیمان قبل از این دیدار با کنار گذاشتن مرزبان که به طور مرتب وعده ماندن در لیگ را داده بود و اضافه کردن فیروز کریمی با سابقه حفظ چند تیم در لیگ برتر، مصمم تر از همواره برای حفظ سهمیه لیگ فزونی خود هستند. با این حال این تیم در پنج بازی اخیر خود فقط یک مساوی داشته و در سایر موارد شکست خورده است.

در سوی دیگر میدان، استقلال خوزستان با پنج شکست متوالی قرار گرفته است و امیدهایش برای ماندن در لیگ برتر کمرنگ تر از همواره است اما تغییر مربی و آوردن علوی نشان از عزم و اراده این تیم برای ماندن دارد.

این دیدار برای هر دو تیم یک نقطه عطف برای ماندن در لیگ برتر محسوب می گردد.

سایر بازی های این هفته فردا (آدینه) برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6323

به "هت تریک دایی در مشخص سرنوشت بالانشین های لیگ؛ این قسمت سپاهان، نفت و استقلال به دنبال کلید بقا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هت تریک دایی در مشخص سرنوشت بالانشین های لیگ؛ این قسمت سپاهان، نفت و استقلال به دنبال کلید بقا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید