همیشه لیگ پویایی داشتیم، کار سختی برای کسب سهمیه المپیک داریم، امیدوارم بازیکنان در فینال گرندپری مزد زحماتشان را بگیرند

به گزارش بلاگ پو، بُسحاق گفت: شرایط طوری رقم خورده است که کارمان برای کسب سهمیه سخت تر شده است، اما بازیکنان با تمام وجود کوشش می نمایند و امیدوارم مزد زحماتشان را در فینال گرندپری بگیرند.

همیشه لیگ پویایی داشتیم، کار سختی برای کسب سهمیه المپیک داریم، امیدوارم بازیکنان در فینال گرندپری مزد زحماتشان را بگیرند

علی محمد بُسحاق مربی تیم ملی تکواندو کشورمان در گفت وگو با ، گفت: همیشه لیگ پویایی داشتیم و بازیکنان زیادی از تیم های لیگ برتری به تیم ملی رسیدند و تبدیل به قهرمانان بزرگی شدند. طبیعتا در 2 هفته ابتدایی بعضی از بازیکنان آمادگی لازم را نداشتند، اما هفته به هفته بهتر می شوند که این موضوع سطح کیفی بازی ها را نیز بالاتر می برد.

بُسحاق اضافه کرد: بعضی از بازیکنان نوجوانی که به تازگی به رده سنی بزرگسالان رسیدند در لیگ سال جاری عملکرد خیلی خوبی داشتند و تاکنون چند مبارزه خوب از آن ها دیده ایم.

مربی تیم ملی در مورد نحوه زمان بندی برگزاری مسابقات لیگ عنوان نمود: در ابتدای سال جلسه ای برگزار گردید که ما هم نظراتمان را گفتیم. یکی از برنامه های مدنظر ما این بود که لیگ در مدت طولانی تری برگزار گردد، زیرا برگزاری فشرده مسابقات نمی تواند فایده چندانی داشته باشد و ممکن است باعث آسیب دیدگی بازیکنان گردد.

او درباره شرایط ملی پوشان برای حضور در مسابقات لیگ بیان نمود: بازیکنان ملی پوش این هفته در لیگ شرکت نمی نمایند، اما بیشتر آن ها با تیم های لیگ برتری قرارداد دارند و پس از فینال پرندپری در لیگ مبارزه می نمایند.

بَُسحاق عنوان نمود: پس از تورنمنت صربستان بلافاصله مرحله جدید تمریناتمان را با حضور عاشورزاده و مردانی شروع کردیم و فردا به کرواسی اعرام خواهیم شد تا در تورنمنت 10 امتیازی این کشور شرکت کنیم و بازیکنانمان 40 امتیاز المپیکی که می توانند به وسیله این مسابقات کسب نمایند را کامل نمایند. میرهاشم حسینی، سروش احمدی و آرمین هادی پور نیز از فردا و در تهران تمریناتشان برای حضور در فینال گرندپری را پیگیری خواهند کرد.

مربی تیم ملی درباره مصدومیت کاپیتان تیم ملی گفت: سجاد مردانی زیر نظر فیزیوتراپ کار های درمانی اش را طی می نماید. هرچند که مردانی هنوز مصدومیتی جزئی دارد، اما او به آمادگی لازم رسیده و مصدومیت جزئی او نمی تواند مانعی برایش ایجاد کند.

او با تاکید بر این که بازیکنان تیم ملی کار سختی برای کسب سهمیه المپیک دارند گفت: مسابقات قهرمانی اروپا روز گذشته به انتها رسید و حریفان اروپایی میرهاشم توانستند در 2 وزن 63- و 68- کیلوگرم طلا بگیرند که این کار را برای میرهاشم سخت کرد و او برای کسب سهمیه المپیک باید در فینال گرندپری طلا بگیرد. حریفان مردانی هم در این مسابقات مدال گرفتند و او هم شرایطی مانند میرهاشم دارد. مدال طلای مسابقات قهرمانی اروپا 40 امتیاز دارد که در رنک المپیکی حساب می گردد و این موضوع کار را برای ما سخت تر نموده است، اما بازیکنان با تمام وجود کوشش می نمایند تا بهترین نتایج ممکن را بگیرند و امیدوارم که مزد زحماتشان را در فینال گرندپری بگیرند.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15072

به "همیشه لیگ پویایی داشتیم، کار سختی برای کسب سهمیه المپیک داریم، امیدوارم بازیکنان در فینال گرندپری مزد زحماتشان را بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همیشه لیگ پویایی داشتیم، کار سختی برای کسب سهمیه المپیک داریم، امیدوارم بازیکنان در فینال گرندپری مزد زحماتشان را بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید