همکاری قرارگاه خاتم با 500 شرکت دانش&zwnjبنیان ، آزادراه غدیر تا یک ماه آینده زیر بار عبور ترافیک می&zwnjرود

به گزارش بلاگ پو، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با بیان اینکه این قرارگاه در سه قطعه خط آهن خواف ـ هرات، کار کرد و پروژه آماده افتتاح است، گفت: پروژه آزادراه غدیر نیز امیدواریم تا یک ماه آینده زیر بار عبور ترافیک برود.

همکاری قرارگاه خاتم با 500 شرکت دانش&zwnjبنیان ، آزادراه غدیر تا یک ماه آینده زیر بار عبور ترافیک می&zwnjرود

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، سعید محمد در حاشیه بازدید 4 قطعه آزادراه کنارگذر جنوبی تهران گفت: بیست و سوم آذرماه سالروز تاسیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا است و این شجره طیبه 31 سال به کشور خدمت نموده است و امروز برای کشور نقطه اطمینان به حساب می آید و در همه عرصه های فنی و مهندسی موجب اعتلای کشور است.

وی اضافه کرد: پروژه های زیادی را در روز ها و هفته های آینده برای افتتاح داریم که همگی از پروژه های تأثیرگذار و مهم کشور است.

* تکمیل نهایی آزادراه کنارگذر جنوبی تهران تا یک ماه آینده

وی گفت: آزادراه کنارگذر جنوبی و تهران با سرمایه گذاری 70 درصدی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در آستانه تکمیل است. این آزادراه از جنوب استان های البرز و تهران می گذرد، از آبیک قزوین منشعب می گردد و به سه راه چرم شهر متصل می گردد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با بیان این که این آزادراه استراتژیک 160 کیلومتر طول دارد، گفت: با تکمیل این آزادراه زمان سفر برای خودرو های سواری 2 ساعت و برای خودرو های سنگین 1.5 ساعت کاهش می یابد.

سردار محمد با اشاره به تأثیرات مؤثر آزادراه کنارگذر جنوبی تهران در موضوعات پدافند غیرعامل گفت: کاهش آلودگی هوا، کاهش ترافیک و کاهش آلاینده های صوتی در دو استان تهران و البرز از مزایای تکمیل این آزادراه است.

وی ارزش روز پروژه را 3800 میلیارد تومان گفت و گفت: پروژه تقریبا آماده بهره برداری است و به وزارت راه و شهرسازی گفتیم استقرار تیم های بهره بردار، پلیس راهور، بخش های خدماتی و... انجام گردد و امیدواریم تا یک ماه آینده زیر بار عبور ترافیک برود.

* افتتاح فاز اول نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: فاز اول نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان یکی دو هفته آینده تکمیل خواهد شد و 160 مگاوات برق به ظرفیت شبکه برق کشور اضافه می نماید.

* افتتاح خط آهن خواف ـ هرات و تأثیر آن بر اتصال افغانستان به آسیای میانه و آب های آزاد

سردار محمد اعلام کرد: خط آهن خواف ـ هرات روز پنجشنبه هفته جاری با حضور مقامات عالی رتبه دو کشور ایران و افغانستان افتتاح می گردد. این راستا ریلی دسترسی کشور افغانستان به آسیای میانه و آب های آزاد را تسهیل می نماید.

وی اضافه کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در قطعات یک، دو و سه این پروژه ریلی کار نموده است.

* افتتاح ایستگاه مترو خط 7 تهران به عمق 52 متر

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اعلام کرد: همچنین به زودی عمیق ترین ایستگاه مترو تهران در خط 7 با عمق 52 متر آماده افتتاح است. این ایستگاه توسط مجموعه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء احداث شده است.

* اتصال آزادراه شهید رستگار در تهران

سردار محمد گفت: همچنین آزادراه متصل کننده بزرگراه آزادگان به آزادراه امام رضا (ع) توسط متخصصان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اجرا شده است و این آزادراه به نام آزادراه شهید رستگار به زودی افتتاح خواهد شد.

* همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء با 500 شرکت دانش بنیان

وی گفت: قرارگاه خاتم مرکز علمی و تحقیقاتی نظیر پژوهشگاه سازندگی خاتم را راه اندازی کرد و در حال حاضر با 500 شرکت دانش بنیان همکاری داریم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: امیدواریم در حوزه های مختلف نفت، گاز، پتروشیمی، حمل و نقل، صنعت و معدن و دیگر پروژه های عمرانی قرارگاه مثل همواره خدمات مناسبی به کشور و مردم ارائه دهد.

لازم به ذکر است، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء امروز از قطعات یک، دو، سه و چهار آزادراه کنارگذر جنوبی تهران (آزادراه غدیر) بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی این آزادراه نهاده شد.

این آزادراه از آبیک قزوین آغاز می گردد و در قالب 4 قطعه تا سه راهی چرم شهر ادامه دارد. در این پروژه قرارگاه خاتم هم پیمانکار و هم سرمایه گذار پروژه (70 درصد) است.

در خاتمه این بازدید سردار محمد وعده داد این پروژه آزادراهی تا یک ماه آینده زیر بار عبور ترافیک می رود.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 39248

به "همکاری قرارگاه خاتم با 500 شرکت دانش&zwnjبنیان ، آزادراه غدیر تا یک ماه آینده زیر بار عبور ترافیک می&zwnjرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری قرارگاه خاتم با 500 شرکت دانش&zwnjبنیان ، آزادراه غدیر تا یک ماه آینده زیر بار عبور ترافیک می&zwnjرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید