وان پلاس افشای اطلاعات بخشی از کاربران خود را تایید کرد

به گزارش بلاگ پو، کمپانی وان پلاس اعلام نموده که یک گروه فاقد مجوز به اطلاعات بخشی از کاربران این شرکت دسترسی پیدا نموده اند. در بیانیه ای که این شرکت منتشر نموده، اطلاعاتی شامل نام مشتریان، شماره تماس، ایمیل ها و آدرس های مربوط به دریافت کالا احتمالا فاش شده است. اما در این میان، هکرها نتوانسته اند به مواردی مانند اطلاعات پرداخت و رمز عبور دسترسی پیدا نمایند.

وان پلاس افشای اطلاعات بخشی از کاربران خود را تایید کرد

وان پلاس اعلام نموده این نفوذ در هفته گذشته کشف شده و سپس وب سایت این شرکت مورد آنالیز گسترده قرار گرفته تا از عدم وجود حفره های دیگر اطمینان حاصل نمایند. این یعنی به احتمال زیاد نفوذ به وسیله فروشگاه آنلاین وان پلاس بوده و در این میان وجود حفره در گوشی های این شرکت بعید به نظر می رسد.

این کمپانی خاطرنشان نموده که آن ها به سرعت برای جلوگیری از ادامه این نفوذ وارد عمل شده اند ولی اعلام نشده که چرا بعد از گذشت بیش از یک هفته، چنین خبری را منتشر نموده اند. زمانی که خبرگزاری ها خواهان ارائه آمار دقیق تعداد کاربران قربانی شده اند، سخنگوی این شرکت صرفا بار دیگر بیانیه موردنظر را در اختیار آن ها قرار داده است.

این اولین باری است که اطلاعات مشتریان وان پلاس فاش می گردد. در ژانویه 2018، این شرکت اعلام نمود به دلیل وجود یک حفره، اطلاعات کارت های اعتباری حدود 40 هزار مشتری آن ها به سرقت رفته است. این شرکت خاطرنشان نموده با استفاده از یک پلتفرم امنیتی مشهور میخواهد تا انتهای ماه دسامبر حفره های احتمالی را شناسایی و آن ها را رفع کند. کاری که البته به نظر می رسد این شرکت بعد از هک گسترده در سال گذشته باید انجام می داد.

منبع: The Verge

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16274

به "وان پلاس افشای اطلاعات بخشی از کاربران خود را تایید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس افشای اطلاعات بخشی از کاربران خود را تایید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید