واکنش بازیکنان ناپولی به حمله طرفداران خشمگین؛ استخدام محافظ شخصی و فرار از شهر!

به گزارش بلاگ پو، بازیکنان تیم فوتبال ناپولی برای جلوگیری از تکرار حمله طرفداران خشمگین این تیم به آنها، راهکارهای مختلفی در پیش گرفته اند.

واکنش بازیکنان ناپولی به حمله طرفداران خشمگین؛ استخدام محافظ شخصی و فرار از شهر!

به گزارش خبرنگاران، بازیکنان تیم فوتبال ناپولی بعد از اتفاقی که برای هم تیمی برزیلی شان آلان رخ داد نگران شده اند و از بیم انتقام گیری طرفداران خشمگین اقدام به استخدام محافظ شخصی نموده اند.

چندی پیش گروهی ناشناس به خانه آلان حمله کردند و همسر و فرزندان او را به وحشت انداختند. انگیزه این افراد سرقت نبوده چون چیز گرانبهایی از منزل هافبک برزیلی ناپولی نبرده اند و به همین دلیل گفته می گردد که آنها گروهی از طرفداران متعصب ناپولی بوده اند که از تصمیم اخیر بازیکنان این تیم سرپیچی از دستور رئیس باشگاه برای شرکت در یک اردوی تنبیهی یک هفته ای عصبانی شده و خواسته اند که از شاگردان کارلو آنچلوتی زهرچشم بگیرند. این اتفاق بعد از توهین طرفداران به بازیکنان در حاشیه یک جلسه تمرینی رخ داد که البته به آن محدود نشد چون ظاهراً پیوتر زیلنسکی دیگر بازیکن ناپولی هم قربانی خشم طرفداران و انتقام گیری آنها واقع شده است.

در همین حال گزارش شده در دو هفته ای که 13 بازیکن ناپولی سرگرم اردوی تیم های ملی شان هستند، اورلیو دلورنتیس مالک این باشگاه فرصت پیدا خواهد نمود تا جریمه ای سنگین برای آنها بابت طغیان شان در نظر بگیرد و گفته می گردد که او احتمالاً آنها را با کسر حقوق شان تا 25 درصد مجازات خواهد نمود.

با وجود این، چیزی که در حال حاضر بازیکنان ناپولی را بیشتر نگران نموده، حمله دوباره طرفداران به منازل و اعضای خانواده آنهاست به طوری که طبق گزارش نشریه کوریره دلواسپورت، کالیدو کولیبالی، مدافع میانی سنگالی ناپولی یک محافظ شخصی استخدام نموده تا به صورت 24ساعته از او و خانواده اش محافظت کند. همسر لورنزو اینسینیه، هافبک ناپولی که در اردوی آتزوری به سر می برد نیز در غیاب این بازیکن، ترجیح داده شهر ناپل را ترک کند.

در بحبوحه مشکلاتی که طرفداران خشمگین برای بازیکنان ناپولی به وجود آورده اند، زمزمه هایی هم از احتمال جدایی چند بازیکن این تیم در پنجره جابجایی زمستانی یا تابستان سال آینده شنیده می گردد و حتی از احتمال اخراج یا استعفای سرمربی تیم کارلو آنچلوتی پس از دو بازی بعدی شاگردانش مقابل میلان در سری A و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا سخن به میان آمده است.

همچنین طبق گزارش نشریه مارکا، دلورنتیس خرید بازیکنانی جدید را مدنظر دارد که یکی از آنها زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی تیم لس آنجلس گلکسی است که قراردادش با این تیم آمریکایی دو ماه دیگر تمام می گردد. ارلینگ هالاند از سالزبورگ و ساندر بگ از خنک بلژیک دیگر بازیکنانی هستند که گفته می گردد ناپولی شرایط شان را رصد می نماید. همچنین گریمالدو، بال اسپانیایی تیم بنفیکا هم جزو بازیکنان مدنظر تیم آبی پوش شهر ناپل است.

+

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15855

به "واکنش بازیکنان ناپولی به حمله طرفداران خشمگین؛ استخدام محافظ شخصی و فرار از شهر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش بازیکنان ناپولی به حمله طرفداران خشمگین؛ استخدام محافظ شخصی و فرار از شهر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید