چالهان اوغلو از میلان می رود، فابرگاس می آید

به گزارش بلاگ پو، بر اساس گزارش رسانه های ایتالیایی، هاکان چالهان اوغلو در پنجره نقل وانتقالات زمستانی از میلان جدا می گردد.

چالهان اوغلو از میلان می رود، فابرگاس می آید

به گزارش خبرنگاران ، باشگاه میلان که به دنبال به خدمت دریافت سسک فابرگاس است است از باشگاه چلسی خواسته تا رقم درخواستی 8 میلیون یورویی اش را به نصف این مبلغ کاهش دهد و برای تأمین بودجه خرید این هافبک اسپانیایی قصد انتقال هاکان چالهان اوغلو، هافبک ترکیه ای خود به تیمی دیگر را دارد.

لئوناردو، مدیر ورزشی تیم فوتبال میلان این هفته در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای ایتالیا فاش کرد باشگاه میلان در حال ارزیابی اوضاع برای به خدمت دریافت فابرگاس 31 ساله است، بازیکنی که قراردادش با چلسی در خاتمه فصل جاری به خاتمه خواهد رسید و این باشگاه انگلیسی تمایلی برای تمدید قرارداد این بازیکن اسپانیایی نشان نداده است.

نشریه های ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت و توتو اسپورت در این راستا خبر دادند، باشگاه میلان از چلسی خواسته تا رقم فروش فابرگاس را تا 4 میلیون یورو کاهش دهد تا این انتقال در ماه ژانویه و در نقل وانتقالات زمستانی عملی گردد.

باشگاه میلان هم که اخیراً از سوی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا نقره داغ شد، مجبور است چالهان اوغلو را به تیمی دیگر انتقال دهد تا در کنار متعادل سازی تزار مالی خود، بودجه خرید فابرگاس نیز تأمین گردد.

چالهان اوغلو که نتوانسته زیرنظر گتوسو خودی در میلان نشان دهد در تابستان 2017 در ازای 22 میلیون یورو از بایرلورکوزن به روسونری پیوست. او تا کنون 63 بازی در رقابت های مختلف برای میلان انجام داده و 9 گل زده نیز به نامش به ثبت رسیده است.

بازگشت به بوندس لیگا یکی از گزینه های چالهان اوغلو 24 ساله است، این در حالی است که گفته می گردد راسنبال لایپزیگ نسبت به جذب وی علاقه نشان داده است.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3462

به "چالهان اوغلو از میلان می رود، فابرگاس می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالهان اوغلو از میلان می رود، فابرگاس می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید