واکنش سخنگوی وزارت خارجه به آرزوی ریاکارانه پمپئو

به گزارش بلاگ پو، سخنگوی وزارت خارجه ایران آرزوی وزیر خارجه آمریکا برای زمین را در حالی که کشورش از توافقنامه پاریس خارج شده و یاری اقتصادی به سازمان جهانی بهداشت را در شرایط کنونی لغو نموده، شرم آور و ریاکارانه خواند.

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به آرزوی ریاکارانه پمپئو

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه در توئیتی در واکنش به توئیت مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا درباره روز زمین نوشت: در حالی روز زمین را جشن می گیریم که خروج دونالد ترامپ از توافقنامه پاریس و لغو یاری اقتصادی به سازمان دنیای بهداشت، زمین زیبای ما و انسجام و یکپارچگی برای مقابله با چالش دنیای کووید-19 را تهدید می نماید.

وی اضافه کرد: بنابراین، آرزوی پامپئو برای سیاره ما شرم آور، ریاکارانه و جاهلانه در قبال هنجارهای دنیای است.

پامپئو در توئیتی با اشاره به بزرگداشت پنجاهمین سالگرد روز زمین و اینکه دنیا در حال حاضر با دشمن مشترک کووید-19 درگیر است، عنوان نموده بود که به دنبال سیاره ای پاک تر، ایمن تر و سالم تر برای همه هستیم.

رئیس جمهور آمریکا اخیرا اظهار داشت یاری های اقتصادی آمریکا به سازمان دنیای بهداشت را تعلیق نموده است. ترامپ در بیانیه ای سازمان دنیای بهداشت را به سوءمدیریت و پنهان کاری در بحران ناشی از شیوع کرونا متهم کرد و گفت: این بیماری می توانست از همان شروع مهار گردد. او همچنین ادعا نموده سازمان بهداشت دنیای، اطلاعات نادرست چین درباره این ویروس را ترویج نموده است.

fun30t1.ir: شهر سرگرمی، در شهر سرگرمی کلی مطلب باحال براتون داریم

javedandld.ir: مجله جاودان | مجله خانه و خانواده ایرانی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 24441

به "واکنش سخنگوی وزارت خارجه به آرزوی ریاکارانه پمپئو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سخنگوی وزارت خارجه به آرزوی ریاکارانه پمپئو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید