واکنش فدراسیون کشتی به انتشار فیلم قهرمانی که دستفروشی می نماید

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص فیلم پخش شده از محسن مدهنی در فضای مجازی در خصوص مسائل کاری وی توضیح داد: با عنایت به اینکه توجه به قهرمانان ملی در دستور کار فدراسیون واقع شده است، بنده نیز به همین منظور با محسن مدهنی که مدال طلای کشتی فرنگی نوجوانان دنیا در سال 2017 را در کارنامه قهرمانی خود دارد، صحبت کردم و در جریان مسائل پیش آمده قرار گرفتم.

واکنش فدراسیون کشتی به انتشار فیلم قهرمانی که دستفروشی می نماید

امامی توضیح داد: مدهنی گفته در دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی با تیم شهدای قم به میدان رفتم و قرار است در دور برگشت هم با یک تیم دیگر در لیگ حضور داشته باشم و پس از انتها لیگ پیگیر کار وی باشیم. من بنده نیز گفتم فدراسیون کشتی حامی قهرمانان خود است و هر زمان لازم باشد کار را پیگیری می نماید.

سخنگوی فدراسیون کشتی با بیان اینکه رشته کشتی بعنوان ورزش اول کشور مدال آوران و قهرمانان فراوانی در رده های مختلف سنی دارد، گفت: اولویت، برطرف مسائل و دغدغه های این عزیزان است اما همانطور که می دانید، فدراسیون کشتی محدودیت هایی دارد و تا حد توان خود قادر به یاری به قهرمانان این رشته است ولی از نظر صندلی سازمانی هرگونه رایزنی و کوشش با مسئولان کشوری و استانی در خصوص برطرف مسائل کشتی گیران را انجام می دهد.

وی ادامه داد: در همین خصوص نیز نامه ای از سوی فدراسیون کشتی به کمیته ملی المپیک ارسال شد تا به لحاظ اقتصادی به محسن مدهنی مساعدت گردد و مسئولان کمیته ملی المپیک نیز در حد توان خود پیگیر خواهند بود.

امامی در انتها اظهار داشت: رئیس فدراسیون کشتی در بازدیدهای استانی که تا به امروز داشته، پیگیر مسائل شغلی قهرمانان استان بوده و با استانداری و شهرداری مناطق مربوطه رایزنی های لازم را نموده و آنها نیز قول همکاری و مساعدت داده اند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 38518

به "واکنش فدراسیون کشتی به انتشار فیلم قهرمانی که دستفروشی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فدراسیون کشتی به انتشار فیلم قهرمانی که دستفروشی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید