واکنش یک بازیگر به اظهارات عجیب شجاع نوری

به گزارش بلاگ پو، کوروش زارعی گفت: اگر تلویزیون کم شباهت به کره شمالی نیست پس چرا آقای شجاع نوری الان در سریال سلمان فارسی تلویزیون بازی می نماید؟

واکنش یک بازیگر به اظهارات عجیب شجاع نوری

به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرنگاران، علیرضا شجاع نوری تهیه نماینده و بازیگر سینما و تلویزیون روز یکشنبه هشتم دی ماه در تبادل نظریی اظهار نموده بود که تلویزیون ایران کم شباهت به کره شاقتصادی نیست و به مردم توجه نمی نماید، مردم نیز تلویزیون نمی بییند و همچینن رسانه ملی با سینما مخالف است و از فیلم های سینمایی حمایت و تبلیغ نمی نماید.

کوروش زارعی بازیگر، نویسنده و کارگردان و همچنین مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در مورد اظهار نظرهای علیرضا شجاع نوری در تبادل نظر با دانا گفت: اگر تلویزیون کم شباهت به کره شاقتصادی نیست پس چرا آقای شجاع نوری الان در سریال سلمان فارسی آقای میرباقری بازی می نماید؟

وی اضافه نمود: تلویزیون هر کشوری یک سیاست گذاری خاصی برای خودش دارد و براساس شرایط و سیاست گذرای فرهنگی خودش حرکت می نماید؛ به نظر بنده تلویزیون به خوبی توانسته نظر مردم را جلب کند، چند سالی است که مملکت ما تحریم است و به این دلیل مسائل اقتصادی وجود دارد و در برنامه سازی هم تاثیر می گذارد و این تلویزیون را هم دچار مشکل می نماید ولی این که بخواهیم تلویزیون را به سیاسی کاری محکوم کنیم به نظر من بی انصافی است.

این بازیگر کشورمان گفت: تلویزیون ما سعی نموده که ماموریت های فرهنگی خودش را به خوبی و درستی انجام دهد و مردم تلویزیون ما را دوست دارند؛ الان شرایط به گونه ای شده که مردم خیلی کمتر ماهواره می بینند، تلویزوین خودمان را دوست دارند و با آن صمیمی هستند و به پای برنامه آن می نشینند و این نشان می دهد که رسانه ملی کارش را درست انجام داده و می دهد.

بازیگر سریال کیمیا اذعان داشت: تلویزیون هیچ مخالفتی با سینما ندارد، اما نمی تواند برای همه فیلم های سینمایی هم تبلیغ کند، شکر خدا الان شرایط اقتصادی سینما خوب است و فروش خیلی خوبی دارد، اگر هم می خواهند تبلیغ نمایند باید هزینه اش را بدهند.

وی خاطر نشان کرد: تلویزیون یک رسانه سراسری است که به تمام خانه ها دسترسی دارد و در خدمت مردم است پس نباید هر تبلغ و آگاهی را پخش نمایند، در این که تلویزیون باید سینما را حمایت کند شکی نیست و تا جایی که دیده ایم مرتب هم تیزرهای سینمایی را پخش می نماید.

کوروش زارعی در سرانجام گفت: تلویزیون ما یک رسانه مردمی است و مردم با آن رفیق هستند و آن را دوست دارند و رسالت خود را به درستی انجام می دهد.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18693

به "واکنش یک بازیگر به اظهارات عجیب شجاع نوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش یک بازیگر به اظهارات عجیب شجاع نوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید