واگذاری اینترنت پر سرعت به 62 هزار شهروند تهرانی

به گزارش بلاگ پو، سیدمجید صدری با تشریح مجموعه فعالیت های صورت گرفته به منظور تجهیز اینترنت خانگی به VDSL در سراسر کشور گفت: بر اثر این اقدامات، ظرفیت سازی تبدیل 248 هزار پورت اینترنت پر سرعت و واگذاری به 62 هزار مشترک در تهران صورت گرفته است.

واگذاری اینترنت پر سرعت به 62 هزار شهروند تهرانی

به گزارش خبرنگاران، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن اعلام مطلب فوق اظهار کرد: فرایند تکمیل زیرساخت ها در مراکز مخابراتی جهت ارایه VDSL به مشتریان به صورت شبانه روزی در حال اجرا است و در کوششیم تا با ارائه اینترنتی با حداقل چهار برابر سرعت فعلی، علاوه بر تامین رضایت مشتریان، در توسعه و پیشرفت کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت و استفاده عمومی از پهنای باند پرسرعت که احتیاج جامعه امروز است، نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از برنامه ریزی کلی برای اجرای جایگزینی اینترنت VDSL به عنوان نسل جدید اینترنت خانگی به جای سرویس ADSL در کل کشور اطلاع داد و گفت: با حمایت های وزیر ارتباطات و کوشش جهادی کارکنان کوششگر شرکت مخابرات ایران، فرآیند نصب تجهیزات در مناطق دارای امکانات با سرعت مطلوبی در حال اجرا است و در کوششیم به زودی گستره پوشش VDSL را به سطح کشوری تبدیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز 150هزار مشترک مخابرات ایران در تهران درخواست ارتقا داده اند، گفت : با کوشش متخصصان شرکت مخابرات ایران واگذاری به مابقی هم با سرعت در حال اجرا است.

صدری، امر توسعه و تامین حداکثری خدمات مورداحتیاج مشتریان در شرکت مخابرات ایران را امری ضروری دانست و اضافه نمود : همزمان با عملیات توسعه کمی در سراسر کشور، به دنبال تحقق کیفیت حداکثری هستیم تا احتیاجهای تمام مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران به خوبی تامین گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 2 تیر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25014

به "واگذاری اینترنت پر سرعت به 62 هزار شهروند تهرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری اینترنت پر سرعت به 62 هزار شهروند تهرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید