ورزشکاران دانشگاه پیغام نور در مسابقات ورزشی یونیور سیاد ایتالیا شرکت می نمایند

به گزارش بلاگ پو، مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیغام نور گفت: 42 دانشجوی ورزشکار دانشگاه پیغام نور در 4 رشته در مسابقات ورزشی یونیور سیادکشور ایتالیا شرکت می نمایند.

ورزشکاران دانشگاه پیغام نور در مسابقات ورزشی یونیور سیاد ایتالیا شرکت می نمایند

عبدالمهدی نصیرزاده مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیغام نور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی یونیور سیاد به میزبانی کشور ایتالیا گفت: 42 دانشجوی ورزشکار این دانشگاه در 4 رشته ورزشی تیراندازی با کمان، والیبال، تیراندازی با تفنگ و تکواندو ویژه آقایان و بانوان از 12 تا 23 تیرماه امسال در مسابقات قهرمانی یونیور سیاد دانشجویان دنیا در کشور ایتالیا شرکت خواهند کرد.

وی اضافه نمود: امسال دانشجویان این دانشگاه در قالب یک کاروان ایرانی کیفی در مسابقات حضور خواهند یافت به طوری که در این دوره ما کاهش شرکت کننده به خاطر شرایط مالی کشورداریم در واقع از 21 رشته ورزشی مسابقات ما در 4 رشته شرکت می کنیم .

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیغام نور ادامه داد: طبق برنامه ریزی که انجام دادیم در مسابقات امسال از افرادی که شانس بیشتری در قهرمانی داشتند استفاده نموده ایم به طور مثال ما می توانستیم در رشته های جودو نیز تیم اعزام بکنیم اما به دلیل اینکه شانس کمتری برای قهرمانی داشتند از آنها استفاده نکردیم.

نصیرزاده با اشاره به کسب رتبه های خوب در مسابقات سال گذشته توضیح داد: در مسابقات سال گذشته دانشجویان دنیا تیم ما در رشته والیبال کسب قهرمانی دنیا را در کارنامه خود ثبت کردبه طوری که برای اولین بار در طول تاریخ در رشته تیمی قهرمان شدیم این در حالی است که بعد ار المپیک با ارزش ترین رویداد ورزشی مربوط به این مسابقات است.

وی خاطر نشان کرد: در بین 178 کشور شرکت کننده در مسابقات سال گذشته دانشجویان ما صاحب صندلی دهم شدند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8062

به "ورزشکاران دانشگاه پیغام نور در مسابقات ورزشی یونیور سیاد ایتالیا شرکت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشکاران دانشگاه پیغام نور در مسابقات ورزشی یونیور سیاد ایتالیا شرکت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید