ورود کارشناسان فنی به کشتی اور گیون برای واکاوی حادثه

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از روسیاالیوم، کارشناسان وارد کشتی اور گیون که قریب به یکهفته کانال سوئز را مسدود کرد، شدند تا به زوایای حادثه بپردازند و اینکه چه بر سر کشتی آمد که به گل نشست و آبراه مهم بین المللی را بست.

ورود کارشناسان فنی به کشتی اور گیون برای واکاوی حادثه

بر اساس این گزارش؛ کشتی اور گیون که در دریاچه المرة الکبری پس از اینکه تیم نجات پیروز به رهاسازی آن در عصر روز گذشته شد، لنگر انداخته است مورد بازدید کارشناسان قرار گرفته است.

آنها می کوشند که علت به گل نشستن این کشتی را مشخص کنند.

یک مقام مسئول مصری که نامش را فاش نکرد، گفت که مهندسان موتورهای کشتی را مورد بررسی قرار می دهند تا متوجه شوند که آیا این کشتی می تواند به جهت خود به سوی هلند ادامه دهد یا خیر.

این در حالی است که شرکت مالک این کشتی روز سه شنبه گفت که در فرایند تحقیقات که با مشارکت طرفهای دیگری که نام آنها را نبرد، انجام می شود، مشارکت خواهد کرد.

مقامات مسئول این شرکت با هرگونه برآورد در حالی که هنوز فرایند تحقیقات ادامه دارد، مخالفت و گفتند که مشخص نیست که تعمیرات در مصر انجام خواهد شد یا مکان دیگر و اینکه آیا این کشتی به سمت روتردام هلند حرکت خواهد کرد یا خیر.

حدود 12 درصد تجارت جهانی از این کانال 193 کیلومتری می گذرد، کانالی که دریای مدیترانه را به دریای سرخ وصل می کند و کوتاه ترین جهت میان آسیا و اروپاست.اگر کشتی ها بخواهند با دور زدن آفریقا جهت اروپا آسیا را طی کنند دو هفته بیشتر وقت می برد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 45916

به "ورود کارشناسان فنی به کشتی اور گیون برای واکاوی حادثه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود کارشناسان فنی به کشتی اور گیون برای واکاوی حادثه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید