وزنه برداران اردبیلی در مسابقات قهرمانی کشور ناکام ماندند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، با برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور، نمایندگان استان اردبیل نتوانستند در جایگاهی بهتر از هشتمی قرار گیرند.

وزنه برداران اردبیلی در مسابقات قهرمانی کشور ناکام ماندند

در خاتمه مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور تیم های تهران، خوزستان، اصفهان، آذربایجان شرقی و کرمانشاه به ترتیب در رتبه های اول تا پنجم قرار گرفتند.

استان اردبیل نیز که در گذشته ای نه چندان دور به عنوان یکی از قطب های اصلی وزنه برداری کشور محسوب می شد، با کسب 418 امتیاز و با وجود حضور 10 ورزشکار خود به رتبه هشتمی بسنده کرد تا در مجموع رتبه بندی تیمی در شرایطی از گیلان و بوشهر بالاتر قرار گیرد که این استان ها در مسابقات مذکور به ترتیب با دو و چهار وزنه بردار کمتر نسبت به ورزشکاران اردبیلی حاضر شده بودند.

قهرمانی امیدوار نماینده وزنه بردار اردبیلی در دسته فوق سنگین

با وجود نتایج نه چندان مناسب وزنه برداران اردبیلی در مجموع تیمی، محسن دادرس به تنهایی با کسب رکوردی ارزشمند و با اختلاف توانست به مدال طلای دسته +109 کیلوگرم دست یابد.

در این دسته محسن دادرس از تیم منتخب استان اردبیل در حرکت یکضرب پیروز به مهار وزنه 185 کیلوگرم شد و در حرکت دوضرب نیز با مهار 215 کیلوگرم به نشان طلای این دسته دست یافت.

این ورزشکار شایسته اردبیلی در مجموع حرکت ها نیز با ثبت رکورد 400 کیلوگرم توانست به ارزشمندترین مدال رقابت ها دست یابد تا رسول نادری و فردین نادری به ترتیب از استان های اصفهان و هرمزگان با 386 و 376 کیلوگرم به مدال های نقره و برنز بسنده نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4216

به "وزنه برداران اردبیلی در مسابقات قهرمانی کشور ناکام ماندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزنه برداران اردبیلی در مسابقات قهرمانی کشور ناکام ماندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید