ونگر &ndash بایرن؛ خیلی دور، خیلی نزدیک

به گزارش بلاگ پو، رسانه ها از نزدیک شدن آرسن ونگر به نیمکت بایرن مونیخ خبر می دهند اگرچه مسئولان بایرن آن را تکذیب می نمایند.

ونگر &ndash بایرن؛ خیلی دور، خیلی نزدیک

به گزارش خبرنگاران ، آسمان مونیخ برای نیکو کواچ ابری است. مربی جوانی از مکتب بایرن که ناکامی عجیب و غریبی را در این فصل تجربه می نماید به گونه ای که برخی ها اعتقاد دارند که کواچ برف مونیخ را نخواهد دید. بایرن در 4 بازی اخیر خود در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا موفق به کسب پیروزی نشده است. تساوی خانگی برابر آگسبورگ، آغاز روند ناموفق بایرنی ها بود. سپس شکست 2-0 در زمین هرتا، شکست خانگی تحقیرآمیز 0-3 برابر مونشن گلادباخ و نیز تساوی خانگی برابر آژاکس در لیگ قهرمانان نشان داد که مونیخی ها وارد بحران شده اند تا شایعات اخراج کواچ قوت بگیرد. و با صدر جدول رده بندی 4 امتیاز اختلاف دارد و همین سبب شده که رسانه ها خیلی زود به استقبال شایعه برکناری کواچ بروند. رسانه ها در یک خبر جالب مدعی شده اند که مونیخی ها برای جانشینی کواچ به یک نام جذاب و هیجان انگیز رسیده اند؛ آرسن ونگر! شایعه ای که به شدت فضای فوتبال را تححت تاثیر خود قرار داد تا بایرن مونیخ بدل به کانون شایعات شود.

واکنش تند بایرن، حمایت قاطع از کواچ

در همین راستا باشگاه بایرن یک نشست خبری غیرمنتظره برگزار کرد تا شایعات در مورد اخراج کواچ قوت بگیرد اما در عمل اتفاق دیگری رخ داد. کارل هاینس رومینیگه و حسن صالح حمیدزیچ، در نشستی خبری حمایت کامل خود از نیکو کواچ سرمربی و همچنین بازیکنان بایرن را اظهار داشتند. رومینیگه مدیر اجرایی بایرن در این نشست خبری گفت: امروز برای بایرن روز مهمی است؛ چرا که می خواهیم به شما بگوییم که ما تحت تاثیر اخبار و حواشی اخیر قرار نخواهیم گرفت. ما تحت تاثیر این حواشی بی رحمانه و غیرقابل تحمل این روزها قرار نمی گیریم. ما از بازیکنان و نیز سرمربی خودمان حمایت کامل می کنیم. البته که نقدها تند، وقتی تیم نتایج خوبی نمی گیرد، کاملا طبیعی است و انتظاری غیر از این هم از رسانه ها نداریم اما حداقل، انتظار انتشار اخبار درست و واقعی را داریم.

حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن نیز ضمن رد شایعات مربوط به جانشینی ونگر به جای کواچ گفت: از من انتقاد می شود که چرا در رسانه ها از کوواچ حرفی نمی زنم. چرا باید بزنم؛ وقتی از کار او رضایت کامل داریم. قرار نیست در رسانه ها خودمان را قضاوت و ارزیابی کنیم. شایعات اخیر در مورد کواچ، غیرمحترمانه و نادرست هستند. از این حجم نقدها علیه تیم، وحشت زده شده ام. اینجا هستم تا بگویم که از مربی و بازیکنان مان، حمایت کامل می کنیم.

ونگر: سرمربیگری در بوندس لیگا؟ احتمالا نه!

آرسن ونگر احتمال سرمربیگری اش در بوندس لیگای آلمان را ضعیف می داند. ونگر گفت: من بازنشسته بد فوتبالی هستم. 35 سال است که در چنین سطحی دست از کار نکشیده ام و شاید دو سه ماه استراحت هم برای سلامتی ام بد نباشد و سپس دوباره آغاز خواهم کرد.

ونگر که گفته می شود مدنظر بایرن مونیخ قرار گرفته در پاسخ به این پرسش که آیا به سرمربیگری در بوندس لیگا فکر می کنید؟، گفت: احتمالاً نه، اما نمی توانم امروز به شما بگویم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. در واقع خودم هم نمی دانم که چه خواهد شد.

سرمربی پیشین آرسنال همچنین در مورد افت بایرن مونیخ در فصل جاری اظهار داشت: من هم به مانند همه آلمانی ها از شرایط بایرن مونیخ سورپرایز شدم. به نظرم آنها از این وضعیت بد خارج خواهند شد، اما دو چیز مهم است، اول اینکه پای نیکو کواچ بمانند و دوم اینکه باشگاه اعتماد به نفس از دست رفته را بازیابی کند. سپس بایرن مونیخ دوباره قدرتمند خواهد شد.

لام: نگران بایرن نباشید

فیلیپ لام کاپیتان سابق تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ بیش از 15 سال در این باشگاه بازی نموده و بیشتر از هر کس دیگری به ظرایف و پیچ و خم های بایرن مونیخ آشنا است. لام که در دوران طولانی حضورش در بایرن با فراز و نشیب های متعددی روبرو شده می گوید شک ندارد که این باشگاه توان عبور از هر مسئله ای را دارد. با اینکه غول بزرگ فوتبال باشگاهی آلمان یکی از بدترین فصل های اخیر خود را پشت سر می گذارد ولی لام از اعتماد خود به بایرن می گوید و به طرفداران این تیم توصیه می نماید به تیم شان امیدوار باشند. لام گفت: به اعتقاد من باید به آینده نگاه کرد. هنوز که اتفاقی نیفتاده. بایرن تا حالا فقط یک دوره ضعیف را پشت سر گذاشته. این باشگاه همیشه برای هر مسئله ای راه چاره پیدا می نماید و من اطمینان دارم که در نهایت، این بار هم مسائل را پشت سر گذاشته و به صندلی همیشگی اش برخواهد گشت.

روبن: بایرن خیلی زود برمی شود

با وجود ناکامی های اخیر بایرن، آرین روبن وینگر کهنه کار هلندی این تیم معتقد است بایرن خیلی زود از این دوره عبور خواهد نمود و دوباره در مسیر صحیح قدم برخواهد داشت. روبن اظهار داشت اطمینان دارد که بایرن خیلی زود به روزهای اوج خود بازخواهد گشت و این تیم در گذشته هم روزهای بحرانی مشابهی را پشت سر گذاشته است. روبن گفت: من در 9 سالی که در بایرن بوده ام فقط یک بار بحرانی مثل این را به خاطر می آورم، آن هم زمانی که در سال 2014 مقابل رئال مادرید 4-0 باخته بودیم. این شرایط بایرن همان چیزی است که همه آرزویش را داشتند. تا همین چند سال پیش کلیشه ای رایج بود که می گفت بایرن یک تیم خسته کننده شده و بازی هایش کسالت آور است. وقتی به چند بازی که نتوانسته ایم خوب نتیجه بگیریم بیش از حد اهمیت داده می شود، خودمان با دست خودمان تیم را وارد بحران می کنیم. من کاملاً مطمئن هستم که علت وضعیتی که الان در بایرن می بینیم جزئیات کوچکی از قبیل همینها است.

با اینکه خبرهایی مبنی بر ناراحتی روبن از کادر فنی بایرن مونیخ منتشر شده بود ولی او در این مصاحبه با حمایت از نیکو کواچ گفت: کواچ به دنبال راه هایی می شود که بتوانیم بهتر فوتبال بازی کنیم. ما به چند برد پیاپی نیاز داریم و این روزها برای رسیدن به این هدف کوشش می کنیم.

12

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2260

به "ونگر &ndash بایرن؛ خیلی دور، خیلی نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونگر &ndash بایرن؛ خیلی دور، خیلی نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید