سرانجام تقریبی فروش بلیت های بازی کاشیما آنتلرز ژاپن پرسپولیس

به گزارش بلاگ پو، فروش بلیت های بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا میان تیم های کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس به طور تقریبی خاتمه یافته است.

سرانجام تقریبی فروش بلیت های بازی کاشیما آنتلرز ژاپن پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت نیکان اسپورت ژاپن، بلیت های بازی رفت تیم کاشیما آنتلرز برابر پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا که روز سوم ماه نوامبر امسال میلادی در استادیوم کاشیما برگزار می گردد به طور تقریبی روز گذشته (یکشنبه) به فروخته شده است.

این رسانه ژاپنی در ادامه می نویسد: بلیت های معین شده در طبقه اول استادیوم کاشیما در همان ساعت نخست شروع فروش بلیت ها توسط طرفداران خریداری شد. بلیت های طبقه دوم نیز ساعاتی پس از آن با سرعت به فروش رفتند. بلیت های باقی مانده بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا تعداد قابل توجهی نیستند و به نظر می رسد به زودی به فروش بروند.

حضور 19 هزار و 900 تماشاگر در بازی خانگی تیم کاشیما آنتلرز برابر سوون سامسونگ بهترین رکورد استادیوم کاشیما در لیگ قهرمانان آسیا بود. حالا این رقم آماده رسیدن به 38 هزار نفر است.

شوجی گن، بازیکن تیم کاشیما آنتلرز نیز در این رابطه گفت: جدیت طرفداران در حمایت به ما انتقال یافته است و ما با زندگی مان مبارزه می کنیم. هر کسی زندگی خود را دارد اما امیدوار هستم طرفداران به حمایت از تیم کاشیما در استادیوم بازگردند، از این بابت هیجان زده هستم.

بازی رفت تیم های کاشیما آنتلرز و پرسپولیس از ساعت 15 روز سوم ماه نوامبر (9:30 دقیقه صبح 12 آبان) در استادیوم کاشیما شروع می گردد. بازی برگشت نیز روز 11 ماه نوامبر (19 آبان) ساعت 18:30 به وقت ایران (24 شب به وقت ژاپن) در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد. برنامه پرواز پرسپولیسی ها به ژاپن اعلام شد

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2478

به "سرانجام تقریبی فروش بلیت های بازی کاشیما آنتلرز ژاپن پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام تقریبی فروش بلیت های بازی کاشیما آنتلرز ژاپن پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید