گرشاسبی: بابت اشتباهات داوری به ناظر AFC اعتراض کردیم، طبیعی است که قیمت بلیت فینال لیگ قهرمانان متفاوت باشد

به گزارش بلاگ پو، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: داور چینی در دیدار ما با کاشیما آنتلرز اشتباهات تاثیرگذاری داشت و بابت این مسئله به نمایندگان AFC اعتراض کردیم.

گرشاسبی: بابت اشتباهات داوری به ناظر AFC اعتراض کردیم، طبیعی است که قیمت بلیت فینال لیگ قهرمانان متفاوت باشد

حمیدرضا گرشاسبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره شکست دو بر صفر پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی را خوب شروع کردیم و در کل نیمه اول بد کار نکردیم اما در ادامه داور بازی را با سوت های اشتباهی که زد خراب کرد. متاسفانه داور چینی به سمت ژاپنی ها چربش داشت. اگرچه ما دنبال توجیه باخت نیستیم و اعتقادمان این است این باخت خاتمه کارمان نبود و بسیار امیدواریم در بازی برگشت با حمایت طرفداران مان قهرمان آسیا شویم.

برانکو کوشش کرد روحیه تیم برگردد وی با بیان اینکه بعد از بازی به دنبال بازگرداندن روحیه بازیکنان بوده اند، اضافه کرد: خیلی مهم است که بازیکنان روحیه خود را بازیافته و بسیار امیداور به بازی برگشت باشند. برانکو در همین راستا در هتل با بازیکنان صحبت های خیلی خوبی داشت و خواست که عزم خود را جزم نموده و در استادیوم آزادی و در حضور پرشور طرفداران نتیجه لازم را مقابل کاشیما کسب کنیم.

به داوری اعتراض کردیم گرشاسبی در پاسخ به این سوال که با توجه به قضاوت پر حرف و حدیث داور چینی آنها اعتراضی به نمایندگان AFC نداشتند، توضیح داد: بله اتفاقا اعتراض مان را به گوش نمایندگان AFC رساندیم چرا که اشتباهات او تاثیرگذار بود. به آنها گفتیم هم گل دوم کاشیما آفساید بوده و هم اینکه داور باید بازیکن آنها را به خاطر خطا روی بشار که در زمین حریف تنها بود، اخراج می کرد. در هر صورت ما الان باید همه فکر و ذهن خود را روی بازی برگشت قرار دهیم تا انشالله در تهران جشن قهرمانی بگیریم.

برانکو گفت؛ ژاپنی ها با ترس و لرز بازی را شروع کردند مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه صحبت های برانکو چقدر در روحیه بازیکنان تاثیر داشته است؟ مطرح کرد: برانکو به بازیکنان گفت؛ ژاپنی ها بازی را در زمین خود با ترس و لرز شروع کردند و علیپور می توانست همان دقایق ابتدایی دروازه شان را باز کند.طبیعی است که در استادیوم آزادی هم هراس زیادی از طرفداران داشته باشند و باید طوری عمل کنید که آنها حتی نتوانند از محوطه هجده قدم زمین خود بیرون بیایند. بعد از حرف های برانکو، بازیکنان هم قسم شدند تا این شکست را در تهران جبران نمایند. برانکو ایوانکوویچ: کارمان در بازی برگشت سخت است اما غیرممکن نیست

می خواهیم در تهران روزی به یادماندنی رقم بزنیم وی در مورد برنامه های پرسپولیس در روز های آتی نیز یادآور شد: تیم امروز عازم دبی خواهد شد و فردا تا روز چهارشنبه تمرینات مان را در آنجا ادامه خواهیم داد. بعد از آن به تهران آمده و روز جمعه هم یک جلسه در استادیوم آزادی خواهیم داشت. انشالله روز شنبه هم یک روز به یادماندنی در این استادیوم برای فوتبال ایران و پرسپولیس رقم بخورد.

قیمت بلیت بازی رفت 28 دلار بود گرشاسبی در واکنش به خبرهایی که در مورد گرانی بلیت بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان مطرح شده و حتی امکان دارد بلیت این بازی به 300 هزار تومان هم برسد، گفت: در این مورد کمیته ای تشکیل شده و با در نظر دریافت مسائل مختلف قیمت های بلیت بازی را معین خواهد نمود. آنچه معین است قیمت بلیت صندلی و روبروی آن متفاوت با همیشه است. در شهر کاشیما قیمت بلیت بازی 28 دلار بود که اتفاقا با استقبال خوب طرفداران ژاپنی هم روبرو شد. به هر صورت بازی فینال است و هزینه هایی زیادی برای میزبانی از میهمانان خارجی، مراسم افتتاحیه و اختتامیه در پی داشته است که قطعا طرفداران هم این موضوع را درک خواهند کرد. هر چند که درآمد بلیت فروشی آنقدرها هم زیاد نیست که این هزینه ها را جبران کند. از این جهت که 60 درصد صندلی را AFC خواسته است و می ماند سکوهای روبه روی صندلی، پشت دروازه ها و طبقات بالا که درآمد آنچنانی از فروش بلیت های آن نخواهیم داشت. انشالله برای مشخص رقم بلیت همه جوانب را در نظر خواهیم گرفت و تماشاگران هم استقبال خیلی خوبی از این مسابقه خواهند داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2612

به "گرشاسبی: بابت اشتباهات داوری به ناظر AFC اعتراض کردیم، طبیعی است که قیمت بلیت فینال لیگ قهرمانان متفاوت باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرشاسبی: بابت اشتباهات داوری به ناظر AFC اعتراض کردیم، طبیعی است که قیمت بلیت فینال لیگ قهرمانان متفاوت باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید