پرویز پرستویی : حمایت از تئاتر، حمایت از اندیشه است

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - پرویز پرستویی ، بازیگر شناخته شده تئاتر و سینمای کشور در بیانیه ای که با استفاده از هشتک به تئاتر نیازمندیم در صفحه شخصی اش منتشر کرد از تمامی هنرمندان و هنردوستان خواست تا با انتشار پوستر نمایش های روی صحنه ، و دیدن نمایش ها از تئاتر و هنرمندان آن که آسیبهای جبران ناپذیر اپیدمی را تجربه نموده اند حمایت نمایند.

پرویز پرستویی : حمایت از تئاتر، حمایت از اندیشه است

این هنرمند در متن بیانیه اش نوشته است:

دوستان همیشه همراه من، هنرمندان و هنردوستان گرامی

از شروع فعالیت هنری ام تا اولین اجراهایم بر روی صحنه تئاتر و کسب تجربه در این مکان انسان ساز، در محضر اساتید و دوستان محترم، همان روز های نخست همیشه از تئاتر به عنوان نقطه شروع یادگیری هنر و اخلاق نزد خود یاد نموده ام.

میدانید که این هنر تاثیر گذار بر روان و اندیشه، نه تنها در ایران، بلکه در دنیا به دلیل اپیدمی آسیب های جبران ناپذیری را متحمل شده، از متضرر شدن گروه های جوان تا پیشکسوتان این عرصه در تمامی حوزه های مربوط به تئاتر و حتی تعطیلی و تا مرز تعطیلی رفتن بسیاری از تماشاخانه ها و مراکز تئاتری.

از آنجایی که صحنه و خود اهالی تئاتر برای خیل هنرمندان و هنردوستان دارای اهمیت والایست، جهت نجات حال این هنر ارزشمند و تاثیر گذار بر فرهنگ و اندیشه و البته یاری به اهالی محترم تئاتر ایران،

اینجانب پرویز پرستویی درخواست همیاری و همکاری از سوی هنرمندان و هنردوستان گرامی را با نگارش بیانیه فوق اعلام میدارم و آن را به صورت رسمی در صفحه اینستاگرامی خود منتشر میکنم.

-از هنرمندان و هنردوستان عزیز خواستارم که با انتشار بیانیه فوق در استوری و یا انتخاب پوستر یکی از نمایش های روی صحنه و قرار دادن آن در پیج اینستاگرامی خود با هشتگ #به تئاترنیازمندیم گستره حمایت خود را از این هنر، وسیع تر نموده و مجددا تئاتر را به علاقه مندان یاد آوری کنیم.

از هنرمندان و هنردوستان گرامی تقاضا میکنم که در روز های شروع مجدد فعالیت های تئاتری و بازگشایی سالن های تئاتر بعد از چندین ماه تعطیلی که حالا به صورت جدی با حفظ پروتکل های بهداشتی به کار خود ادامه میدهند، نسبت به حمایت معنوی خود از این هنر با تماشای آثار روی صحنه، توصیه آنها و یا حتی در صورت امکان یاری اقتصادی به کارگردانان مستعد جهت فراوری اثر جدید یا گروه های متضرر تئاتری و یا ارائه راه حل ، همیاری خود را در راستای جان دریافت مجدد صحنه های تئاتر کشور به عمل برسانیم.

برای شروع این جریان اینجانب پرویز پرستویی تهیه نمایش غرب حقیقی را به کارگردانی امید سعید پور که از بیست و هفتم بهمن ماه، ساعت هجده اجرای خود را در مرکز تئاتر مولوی واقع در خیابان شانزده آذر شروع میکند، بر عهده میگیرم. و در یکی از روز های اجرای این اثر به تماشای آن خواهم نشست.

امید است که با همکاری و در نظر دریافت شرایط بهداشتی در سالن ها و رعایت پروتکل ها که قطعا انجام خواهد شد بار دیگر اندیشه و روان خود را پس از شنیدن این همه اخبار گوناگون جلا ببخشیم.

با احترام، پرویز پرستویی.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 43655

به "پرویز پرستویی : حمایت از تئاتر، حمایت از اندیشه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرویز پرستویی : حمایت از تئاتر، حمایت از اندیشه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید