پشتیبانی گجت ها از گوگل اسیستنت ساده تر و ارزان تر می گردد

به گزارش بلاگ پو، طبق اعلام گوگل، تا خاتمه ماه ژانویه، شمار گجت های مجهز به گوگل اسیستنت به 1 میلیارد دستگاه می رسد و حالا ظاهرا گوگل 1 میلیارد گجت بعدی را در نظر گرفته است. ساعاتی قبل گوگل در نمایشگاه CES 2019 مشخصه جدیدی تحت عنوان گوگل اسیستنت کانکت (Google Assistant Connect) معرفی کرد که به انواع و اقسام شرکت های سازنده گجت های خانگی اجازه می دهد راحت تر از گذشته گوگل اسیستنت را برای محصول خود ارائه نمایند. به لطف این مشخصه، گجت های خانگی بدون احتیاج به افزودن میکروفون یا قطعات پردازشی، می توانند با اسپیکرها یا نمایشگرهای هوشمند ارتباط برقرار نمایند.

پشتیبانی گجت ها از گوگل اسیستنت ساده تر و ارزان تر می گردد

گوگل برای اینکه امکانات این مشخصه را در عمل نشان دهد، یک نمایشگر کوچک مبتنی جوهر الکترونیکی را نمایش داد که به وسیله ارتباط با اسپیکر هوشمند، می تواند وضعیت آب و هوا یا تقویم را نمایش دهد. در این مورد، اسپیکر هوشمند تمام کارها را انجام می دهد و فقط نتیجه نهایی را به این نمایشگر بسیار ساده منتقل می نماید.

همچنین با وجود اینکه چنین گجت های ساده ای از میکروفون بهره نمی برند، اما می توانید برای کنترل آن ها از فرمان های صوتی بهره ببرید و اسپیکر هوشمند متوجه منظور شما می گردد. گوگل گفته که به زودی جزئیات بیشتری از این مشخصه ارائه می نماید. اگرچه برای آنالیز قابلیت های آن باید صبر کنیم تا کمپانی ها به استفاده از آن روی بیاورند ولی به نظر می رسد چنین کاری چندان سخت نخواهد بود. در نهایت، کمپانی ها حالا می توانند با صرف هزینه و وقت کمتر، گجت های هوشمندی را فراوری نمایند و در این میان، تمام پردازش های اصلی بر دوش دیگر گجت های هوشمند می افتد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3902

به "پشتیبانی گجت ها از گوگل اسیستنت ساده تر و ارزان تر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشتیبانی گجت ها از گوگل اسیستنت ساده تر و ارزان تر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید