پنجمین محموله امدادی فارس به سی سخت ارسال شد

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/فارس مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از ارسال پنجمین محموله امدادی جمعیت هلال احمر استان به منطقه زلزله زده سی سخت در تدوام یاری رسانی ها اطلاع داد.

پنجمین محموله امدادی فارس به سی سخت ارسال شد

حسین درویشی سه شنبه 5 اسفند در حاشیه ارسال این محموله امدادی به منطقه زلزله زده سی سخت در جمع خبرنگاران بیان نمود: در پنجمین محموله امدادی، دو دستگاه کامیون حاوی 275 دستگاه چادر امدادی از انبار شعب کازرون، سپیدان و خرامه بارگیری و به منطقه ارسال شد.

او اضافه نمود: در پی وقوع زلزله 5.6ریشتری سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد، جمعیت فارس تا به حال یک هزار و 139 دستگاه چادر امدادی، 1150 تخته موکت، 1380 سبد غذایی 72 ساعته، 3500 کیلوگرم نایلون و 210 ست ظروف برای حادثه دیدگان متاثر از زلزله به این منطقه ارسال نموده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: یک دستگاه خودرو ارتباطات تیپ یک جمعیت هلال احمر فارس برای پوشش ارتباطی و دو تیم عملیاتی همراه با دو خودرو کمکدار نیز به منطقه اعزام شده است.

به گزارش خبرنگاران، ساعت 22 و 5 دقیقه شامگاه چهارشنبه 29 بهمن، زلزله ای با قدرت 5.6 ریشتر در عمق 10 کیلومتری با مرکزیت استان کهگیلویه و بویراحمد حادث شد و شهرهای یاسوج و سی سخت را لرزاند.

این زمین لرزه که خوشبختانه هیچ مورد فوتی نداشت منجر به مصدومیت شماری از هموطنان و وارد شدن خسارت های اقتصادی به خانه و اموال شهروندان ساکن در شهر سی سخت و شماری از روستاهای شهرستان دنا شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 43910

به "پنجمین محموله امدادی فارس به سی سخت ارسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین محموله امدادی فارس به سی سخت ارسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید