پیروزی شیمیدر در بازی جذاب هفته سوم لیگ بسکتبال

به گزارش بلاگ پو، تیم بسکتبال شیمیدر قم در یک بازی جذاب تیم ذوب آهن اصفهان را در شکست داد.

پیروزی شیمیدر در بازی جذاب هفته سوم لیگ بسکتبال

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال مردان که به صورت متمرکز در تهران برگزار می گردد، عصر امروز (دوشنبه) یکم دی 1399 دو ملاقات از گروه ب مسابقات (هفته سوم و چهارم) برگزار گردید که در انتها تیم های شیمیدر قم و شهرداری بندرعباس مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

در نخستین بازی امروز تیم شهرداری بندرعباس پیروز شد با حساب 57 - 72 آینده سازان تهران را شکست دهد تا دومین برد خود در این فصل از مسابقات لیگ را کسب کند. نتایج چهار کواتر این بازی به توضیح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: 8 - 14 شهرداری

کوارتر دوم: 12 - 24 شهرداری

کوارتر سوم: 14 - 24 شهرداری

کوارتر چهارم: 23 - 10 آینده سازان

در انتها این بازی، علی جمشیدی فوروارد تیم شهرداری بندرعباس با کسب 13 امتیاز، 17 ریباند و 9 پاس گل دبل دبل کرد و با تاثیر گذاری 22 بهترین بازیکن زمین شد.

در بازی حساس امروز هم شیمیدر قم پیروز شد در یک بازی جذاب با حساب 84 - 78 تیم ذوب آهن اصفهان را شکست دهد. شاگردان هاشمی با این پیروزی سومین برد خود را در گروه ب به دست آوردند. نتایج چهار کوارتر این ملاقات به توضیح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: 14 - 19 ذوب آهن

کوارتر دوم: 26 - 17 شیمیدر

کوارتر سوم: 29 - 21 شیمیدر

کوارتر چهارم: 15 - 21 ذوب آهن

در انتها این بازی، ارسلان کاظمی ملی پوش و بازیکن پست 4 شیمیدر با کسب 15 امتیاز، 15 ریباند و 5 پاس گل ضمن اینکه دبل دبل کرد، با تاثیرگذاری 27 بهترین بازیکن زمین شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 39976

به "پیروزی شیمیدر در بازی جذاب هفته سوم لیگ بسکتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی شیمیدر در بازی جذاب هفته سوم لیگ بسکتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید