پیشنهاد بازگشت تعرفه گذاری بخش خصوصی به سازمان نظام پزشکی

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - رئیس جامعه جراحان ایران، با عنوان این مطلب که جامعه پزشکی با مسائل عدیده ای روبرو است، گفت که تعرفه گذاری بخش خصوصی باید به سازمان نظام پزشکی باز شود.

پیشنهاد بازگشت تعرفه گذاری بخش خصوصی به سازمان نظام پزشکی

ایرج فاضل در نشست مشترک اعضای هیأت مدیره جامعه جراحان ایران با رئیس کل سازمان نظام پزشکی، تاکید نمود: جامعه پزشکی با مسائل عدیده ای روبرو است که باید نسبت به برون رفت از آنها اقدام کرد که از آن جمله می توان به بازگشت اختیار تعرفه گذاری بخش خصوصی به سازمان نظام پزشکی و نیز تقویت حوزه اخلاق حرفه ای اشاره نمود.

وی با اشاره به اینکه جامعه پزشکی از دیرباز ممتاز و محل رجوع و احترام عموم مردم بوده است، اذعان کرد: پزشکان باید نقش خودشان را در ارتقای اخلاقی جامعه اجرا نمایند تا موازین اخلاقی هم در جامعه پزشکی و هم در بین مردم ارتقا یابد.

محمدرضا ظفرقندی عضو هیأت مدیره جامعه جراحان ایران نیز در ادامه بر لزوم حمایت انجمن ها و شخصیت های بزرگ جامعه پزشکی از سازمان نظام پزشکی تاکید نمود.

کوروش شمیمی دیگر عضو هیأت مدیره جامعه جراحان ایران نیز بر ضرورت حمایت از اقدامات همکاران مراکز درمانی بخش خصوصی که در دوران کرونا فعالیت قابل ستایشی ارائه کردند، تاکید نمود.

در ادامه این جلسه موضوعات مختلفی مانند تعرفه های خدمات درمانی، مالیات بر عایدی جامعه پزشکی، اخلاق حرفه ای شاغلین حرف پزشکی و تجمیع محل های رسیدگی به شکایات پزشکی مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 58553

به "پیشنهاد بازگشت تعرفه گذاری بخش خصوصی به سازمان نظام پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد بازگشت تعرفه گذاری بخش خصوصی به سازمان نظام پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید