پیش فروش خودروی جدید سایپا از امروز

به گزارش بلاگ پو، گروه خودروسازی سایپا به تازگی اعلام نموده است که از فردا (18 خرداد 1399) پیش فروش رسمی سایپا شاهین را شروع می نماید.

پیش فروش خودروی جدید سایپا از امروز

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایران جیب، بنابر اطلاعات اعلام شده از سوی گروه سایپا، خودروی جدید شاهین از فردا به صورت پیش فروش عرضه خواهد شد.

پیش فروش خودرو شاهین از ساعت 14 روز یکشنبه 18 خردادماه شروع می گردد.

در این طرح که به مدت سه روز و تا سه شنبه 20 خردادماه اجرا خواهد شد، علاقه مندان می توانند به صورت شبانه روزی با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند.

براساس این گزارش، متقاضیانی که قبلا جهت شرکت در روش فروش فوق العاده، نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده اند نیز ضروری است با مراجعه مجدد به سایت مذکور نسبت به انتخاب خودرو اقدام نمایند.

در طرح پیش فروش مذکور، هیچ گونه مبلغی به عنوان پیش دریافت تا قبل از اعلام اسامی منتخبان در قرعه کشی اخذ نمی گردد.

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبان باید ظرف 48 ساعت نسبت به واریز وجه پیش پرداخت قیمت خودرو به صورت علی الحساب، انتخاب نوع و مدل خودرو و زمان تحویل اقدام نمایند.

همچنین در این طرح نیز تمام محدودیت های قبلی همچون محدودیت کد ملی، داشتن حداقل 18 سال سن و برخورداری از گواهینامه رانندگی خودرو، عدم امکان صلح و ممنوعیت انتقال خودرو به صورت وکالتی و نداشتن سابقه ثبت نام و صدور فاکتور خودرو در 36 ماه گذشته نزد سایپا و ایران خودرو برقرار است.

کدپستی متقاضی و کدنمایندگی انتخابی توسط مشتری باید از یک استان باشد و در صورتی که مشتری حداکثر سه ماه پس از تاریخ تحویل خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه نکند، کارت گارانتی خودرو غیرفعال خواهد شد.

در خاتمه لازم به ذکر است اگر تعداد ثبت نام ها و متقاضیان بیشتر از خودرو قابل عرضه باشد، قرعه کشی انجام خواهد شد و همچنین منتخبان قرعه کشی تاریخ های 17 و 18 خرداد طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا و ایران خودرو، امکان شرکت در این طرح پیش فروش را نخواهند داشت.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 27780

به "پیش فروش خودروی جدید سایپا از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش فروش خودروی جدید سایپا از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید