چیلول حداقل تا انتها سال خانه نشین شد

به گزارش بلاگ پو، مدافع چپ تیم فوتبال چلسی تا انتها امسال میلادی نمی تواند این تیم را همراهی کند.

چیلول حداقل تا انتها سال خانه نشین شد

به گزارش خبرنگاران، بن چیلول که در فزونی 4 بر صفر سه شنبه شب چلسی مقابل یوونتوس در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه زانو مصدوم شد، تا سرانجام امسال میلادی قادر به همراهی آبی پوشان لندنی نیست. چلسی در حال آنالیز این موضوع است که آیا این مدافع انگلیسی به جراحی رباط صلیبی قدامی احتیاج دارد یا خیر که او را حداقل به مدت 6 هفته به دور از ترکیب آبی های لندنی نگه می دارد.

توماس توخل در آستانه ملاقات فردا شب شاگردانش مقابل منچستریونایتد در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس در مورد شرایط مدافعش گفت: چیلول از ترکیب تیم بیرون است. او یک آسیب جزئی از ناحیه رباط صلیبی قدامی خود دارد و تصمیم بر این است که آن را محافظه کارانه درمان کنیم. 6 هفته آینده داستان را بازگو خواهد نمود که آیا او این مصدومیت را برطرف نموده و به طور کامل در دسترس خواهد بود یا اینکه او به جراحی احتیاج دارد.

حتی اگر بن چیلول به عمل جراحی احتیاج نداشته باشد، او تا اوایل ماه ژانویه 2022 به دور از ترکیب چلسی خواهد بود و بیش از 12 بازی تیمش از جمله تقابل با لیورپول و منچسترسیتی را از دست خواهد داد.

مصدومیت چیلول، راه را برای بازگشت مارکوس آلونسو به ترکیب اصلی باز می نماید، کسی که از ماه سپتامبر در رقابت های لیگ برتر در ترکیب اصلی تیم تحت راهنمایی توخل به میدان نرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 64386

به "چیلول حداقل تا انتها سال خانه نشین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیلول حداقل تا انتها سال خانه نشین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید