کادر بهداشت و درمان بیشترین فشار کاری و کمترین دریافتی دارند

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/البرز رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: کادر بهداشت و درمان در تمامی بخش ها بیشترین فشار کاری و خطرپذیری و کمترین دریافتی و استراحت را دارند.

کادر بهداشت و درمان بیشترین فشار کاری و کمترین دریافتی دارند

حسین کریم روز پنجشنبه 17 بهمن در مراسم افتتاح مرکز سلامت غرب شهرستان کرج اظهار کرد: باید با استفاده از توان بخش خصوصی و دولتی برای ارتقای زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگاران، وی ادامه داد: در قوانین ما تامین سلامت به عهده دولت است و در فرمانداری و استانداری ها به این حوزه توجه زیادی شده است.

کریم ابراز کرد: عشق محرک سیستم بهداشت و درمان است و کسانی که در این حوزه فعالیت دارند تنها به واسطه علاقه ای که به کار خود دارند با همه محدودیت ها و کمبودها می سازند و بهترین خدمات را ارائه می دهند.

وی توضیح داد: کادر بهداشت و درمان در تمامی بخش ها بیشترین فشار کاری و خطرپذیری و کمترین دریافتی و استراحت را دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: این افراد بدون چشم داشتی با تکیه بر اعتقادی که به خدمات رسانی به بیماران دارند؛ منشاء اثرات مثبتی در جامعه هستند.

کریم ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی البرز مجموعه ای جوان است و کم و کسری های زیادی دارد ولی با همت همه مجموعه در راستا توسعه زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان گام های اساسی برداشته شده است.

این مسئول افزود: ما به دنبال تقویت استخوان بندی سیستم بهداشت و درمان البرز هستیم که این امر با بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های جدید محقق می شود.

وی گفت: پروژه هایی که در البرز در حال اجراست؛ مثل پرونده سلامت و روستای سالم می تواند باعث پیشگامی استان در حوزه بهداشت و سلامت شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19707

به "کادر بهداشت و درمان بیشترین فشار کاری و کمترین دریافتی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کادر بهداشت و درمان بیشترین فشار کاری و کمترین دریافتی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید