کارهای قابل انجام در شهر کیوتوی ژاپن به جز بازدید از معبد ها

به گزارش بلاگ پو، کیوتو محبوب ترین مقصد گردشگری در ژاپن است و بخاطر بناهای تاریخی فوق العاده اش از جمله معبد ها و زیارتگاه ها و فضای سنتی اش شهرت و محبوبیت دارد. بیش از 4700 معبد و زیارتگاه در شهر کیوتو وجود دارند. بیشتر کسانی که به کیوتو سفر می کنند برای دیدن این بناهای تاریخی خیره کننده دست به این سفر می زنند؛ اما تعدادی جاذبه گردشگری مدرن نیز در این شهر وجود دارند که در میان بازدید کنندگان کمتر شناخته شده اند. اگر می خواهید گشت و گذار عمیق تری در این شهر داشته باشید، به نقاطی بروید که تنها در کیوتو یافت می شوند، در آنها می توانید تجربیات متفاوتی کسب کنید و سرگرمی های شهر کیوتوی ژاپن را کشف کنید، در این نوشتار، کارهای قابل انجام در شهر کیوتوی ژاپن به جز بازدید از معبد ها و زیارتگاه ها را می شماریم. با خبرنگاران و دیدنی های شهر کیوتو همراه باشید:

کارهای قابل انجام در شهر کیوتوی ژاپن به جز بازدید از معبد ها

کارهای قابل انجام در شهر کیوتوی ژاپن: بازدید از بنای ایستگاه کیوتو Kyoto Station Building

بنای ایستگاه کیوتو Kyoto Station Building یکی از منحصر به فرد ترین و مدرن ترین بناهای کشور ژاپن است که توسط یک معمار ژاپنی به نام هارا هیروشی Hara Hiroshi طراحی شده است. این ایستگاه جایی است که بیشتر گردشگران از شینکانسن Shinkansen (قطار سریع السیر ژاپنی) پیاده می شوند و خدمات متنوعی از جمله حمل و نقل، امکانات خرید کردن، اطلاعات گردشگری و غیره به بازدید کنندگان ارائه می نماید. ایستگاه کیوتو Kyoto Station Building دارای یک سکوی مشاهده و یک جهت هوایی است که می توانید به صورت رایگان وارد آنها شوید.

کارهای قابل انجام در شهر کیوتوی ژاپن: بازار نیشیکی Nishiki Market

بازار نیشیکی Nishiki Market بزرگ ترین بازار محلی کیوتو است که با عنوان آشپزخانه کیوتو شناخته می گردد. در این بازار، تمامی محصولات غذایی مانند غذا های دریایی تازه، غذای خشک، لوازم آشپزی، سرویس های قاشق و چنگال و ظروف مختلف و همچنین غذا های فصلی به فروش می رسند. بنابراین بهترین مکان برای خریدن محصولات غذایی مخصوص کیوتو مانند انواع شیرینی ها، ترشی ها، غذای دریایی خشک شده و غیره به شمار می رود.

سرگرمی های شهر کیوتوی ژاپن: تجربه شمشیر سامورایی

در موزه شماره یک شهر کیوتو که موزه نینجا و سامورایی کیوتو Kyoto Samurai & Ninja Museum نام دارد، تنها با یک بلیط، درس های سامورایی و نحوه لباس پوشیدن سامورایی آموزش داده می گردد؛ همچنین نمایش های نینجا و سامورایی اجرا می شوند. ضمناً در این موزه، می توانید از یک شمشیر واقعی سامورایی استفاده کنید تا فرش های لوله شده تاتامی را با یک ضربه به دو نیم کنید؛ تجربه ای که هرگز فراموش نخواهید کرد.

سرگرمی های شهر کیوتوی ژاپن: بازدید از تئاتر کوبو کابورنجو Kobu Kaburenjo در گیان

این سالن تئاتر که در سال 1873 تاسیس شده است، اجراهای سنتی ژاپنی را به نمایش می گذارد. هر ساله در ماه آوریل، اجرای سالانه گیشاها با نام میاکو اودوری Miyako Odori در این سالن برگزار می گردد. بنابراین تنها تماشای شکوفه های گیلاس در فصل بهار، سنت بهاره شهر کیوتو محسوب نمی گردد.

سرگرمی های شهر کیوتوی ژاپن: پارک میمون ایواتایاما Iwatayama Monkey Park

کوه ساگانو آراشیاما Sagano-Arashiyama یکی دیگر از مقاصد گردشگری محبوب در خارج شهر کیوتو است که با طبیعت بسیار زیبای خود بویژه در برگریزان فصل پاییز، گردشگران را به سوی خود جذب می نماید. پارک میمون ایواتایاما Iwatayama Monkey Park بر بالای کوه قرار گرفته است؛ بنابراین می بایست حدود 10 دقیقه کوه نوردی کنید تا به دروازه آن برسید. بیش از صد میمون در این پارک بصورت آزادانه در حال زندگی و فعالیت هستند. چشم انداز های منطقه اطراف از بالای کوه نیز فوق العاده است.

دیدنی های شهر کیوتو:: موزه ملی کیوتو Kyoto National Museum

موزه ملی کیوتو Kyoto National Museum یکی از مهم ترین موزه های هنری در ژاپن است که در سال 1897 ساخته شده است. این موزه بیش از 10 هزار اثر هنری دارد که از نظر تاریخی و هنری ارزشمند هستند؛ از جمله بیش از 100 گنجینه ملی و برخی آثار هنری مدرن. در این موزه دو تا سه بار در سال نمایشگاه های موقت برگزار می شوند.

دیدنی های شهر کیوتو: آکواریوم کیوتو Kyoto Aquarium

بعید می دانیم بسیاری از گردشگران بدانند که در شهر کیوتو یک آکواریوم فوق العاده نیز وجود دارد. آکواریوم کیوتو Kyoto Aquarium در سال 2012 افتتاح شده است و در آن حدود 15 هزار موجود دریایی در 250 نوع مختلف از جمله دلفین، فک و پنگوئن وجود دارند.

دیدنی های شهر کیوتو: باغ اوکوچی سانسو Okochi Sanso Garden

اوکوچی سانسو Okochi Sanso یا ویلای کوهستانی اوکوچی Okochi خانه و باغ پیشین ستاره سینمایی ژاپنی دنجیرو اوکوچی Denjiro Okochi بوده است که در آراشیاما Arashiyama در کیوتو واقع شده است. ویلا و باغ آن در حدود 20 هزار متر مربع مساحت دارند و شامل باغ های متعدد و مختلف ژاپنی، ویلای اصلی، چایخانه و چند دروازه می باشند. بهترین زمان برای بازدید از این باغ، فصل برگریزان پاییزی است.

دیدنی های شهر کیوتو: باغ گیاه شناسی کیوتو Kyoto Botanical Garden

باغ گیاه شناسی کیوتو Kyoto Botanical Garden در سال 1924 افتتاح شده است و قدیمی ترین باغ گیاه شناسی ملی در ژاپن به شمار می رود. در این باغ 240 هزار متر مربعی بیش از 120 هزار گیاه موجود است؛ از جمله بامبو، بونسای، کاملیا و گیلاس. باغ های متعددی نیز با تم اروپایی در این مجموعه موجود هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: همگردی
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10134

به "کارهای قابل انجام در شهر کیوتوی ژاپن به جز بازدید از معبد ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارهای قابل انجام در شهر کیوتوی ژاپن به جز بازدید از معبد ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید