کار والیبال به کتک کاری رسید، پاک کردن تصاویر برای ندیدن واقعیت

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر والیبال در حالی روز آدینه به خاتمه رسید که بی اخلاقی ها به اوج خود رسید و شاهد خشونت از سوی کادر فنی و بازیکنان تیم شهرداری ارومیه بودیم.

کار والیبال به کتک کاری رسید، پاک کردن تصاویر برای ندیدن واقعیت

پیش از شروع دور برگشت مسابقات، نبود ویدئو چک دغدغه اصلی تیم های شرکت کننده به شمار می رفت که در نهایت با توجه به حساسیت رقابت ها، کمیته رویدادها و مسابقات تصمیم به استفاده از ویدئو چک گرفت.

با وجود برطرف این نقیصه نیم فصل اول برای ادامه مسابقات، هفته بیست و هفتم هم نشان داد که ویدئو چک هم تاثیری در کاهش حاشیه ها و درگیری ها نشد و حتی اعتراض های بیشتر منجر به خشونت شد.

ملاقات دو تیم شهداب یزد و هراز آمل منجر به اخراج بهروز عطایی و محمد عمده غیاثی سرمربیان دو تیم شد. سرمربیان نام آشنای والیبال کشور پس از اتفاقات اتفاق افتاده و اعتراض به داوری کنترل خود را از دست دادند و درگیری لفظی با یکدیگر پیدا کردند که در نهایت داور تصمیم به اخراج آنها در اواخر ست نخست گرفت.

اما اتفاقات هفته بیست و هفتم به اینجا ختم نشد و بازی شهرداری ارومیه و ورامین به خشونت کشیده شد. بازی در حالی که با نتیجه 3 بر 2 به سود شهرداری ورامین به انتها رسید که بازیکنان تیم ارومیه در ست پنجم کنترل خود را از دست داده و با فحاشی به داور دوم عصبانیت خود را بروز دادند.

پس از انتها بازی نیز دو تن از بازیکنان ارومیه همچنان با الفاظ رکیک داور بازی را بدرقه می کردند که تصویربردار یک برنامه تلویزیونی از این صحنه ها تصویر گرفت که با متوجه شدن دو بازیکن از این اتفاق، آنها به سمت تصویربردار حمله کردند و با ضرب و شتم وی دوربینش را هم گرفتند که توسط یکی از اعضای کادر فنی تصاویر پاک شد!

ساعتی پس از بازی نیز کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال بر اساس گزارش ناظر بازی، پوریا یلی و فرهاد سال افزون بازیکنان تیم شهرداری ارومیه را تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات محروم کرد.

میلاد تقوی، دبیر کل فدراسیون والیبال در مصاحبه با خبرنگاران درباره اتفاقات بازی شهرداری ارومیه و ورامین گفت: هنوز جزئیات کاملی نداریم اما طبق گزارش ناظر بازی و استعلام رئیس سازمان لیگ تا تشکیل کمیته انضباطی دو بازیکن محروم شدند. کمیته انضباطی پس از آنالیز کامل نتیجه را اعلام خواهد نمود.

فرایند اعمال خشونت در لیگ برتر والیبال ریشه دوانده است و اگر فدراسیون برخورد جدی با خاطیان انجام ندهد باید منتظر وقوع اتفاقات ناخوشایندی باشیم.

خبرنگاران در گزارشی پیش از شروع هفته بیست و پنجم و پس از اتفاقات اتفاق افتاده در مسابقات در گزارشی تحت عنوان بداخلاقی نگران کننده در لیگ برتر والیبال / فرهنگ گم شده تیم ها بعضی از دلایل را بازگو کرد که امید می رود فدراسیون والیبال با آسیب شناسی و برخورد قاطع راهکاری در این زمینه اعمال کند تا شاهد اتفاقات تلخ تری نباشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 43388

به "کار والیبال به کتک کاری رسید، پاک کردن تصاویر برای ندیدن واقعیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار والیبال به کتک کاری رسید، پاک کردن تصاویر برای ندیدن واقعیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید