کانون های فراوری ریزگرد داخلی مدیریت می گردد

به گزارش بلاگ پو، کارگروه محیط زیست ستادتوسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کانون های فراوری ریزگرد داخلی را با توسعه فناوری مالچ های غیر نفتی مدیریت می نماید.

کانون های فراوری ریزگرد داخلی مدیریت می گردد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با توجه به پیگیری های اجرا شده، یکی از پروژه های مقابله با ورود ریزگردها و به کارگیری مالچ های غیر نفتی در کمیته تخصصی گرد و غبار در سازمان محیط زیست در مراحل کارشناسی تایید شده و آماده عقد قرارداد است.

از دیگر اقدامات کارگروه محیط زیست ستادتوسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پیگیری قرارداد فناوری توسعه پرورش ماهی در قفس بر اساس تفاهم نامه همکاری با سازمان شیلات برای ایجاد پایلوت های 400 تنی در 7 استان ساحلی در شمال و جنوب کشوراست که در حال انجام است.

انعقاد تفاهمنامه با وزارت عتف در حوزه مدیریت سبز در دانشگاه ها به عنوان یکی از نهادهای مهم در ترویج و اشاعه فرهنگ مدیریت سبز در کشور، که تاکنون با 7 دانشگاه هماهنگی و طرح های اولیه دریافت شده از اقدامات دیگر این کارگروه است که از مجموع این دانشگاه ها در حال حاضر دردانشگاه تربیت مدرس 2 پروژه فناوری الف (استحصال آب آشامیدنی از باران در سواحل شمالی کشور) و ب (بازچرخانی فاضلاب پردیس مرکزی دانشگاه تربیت مدرس) آماده عقد قرارداد است.

همچنین در کارگروه محیط زیست ستادتوسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طرح های واصله از جمله فراوری پروژه آب دیونیزه از باران، ساخت مصالح ساختمانی از ماسه بادی و مقابله با خشکیدگی درختان بلوط نیز در حال آنالیز است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4996

به "کانون های فراوری ریزگرد داخلی مدیریت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانون های فراوری ریزگرد داخلی مدیریت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید