کانون های فرهنگی و تربیتی زمینه ساز رشد پرورش ایده های دانش آموزان باشند

به گزارش بلاگ پو، عبیات به نقش تربیتی کانون های فرهنگی تربیتی اشاره نمود و گفت: این کانون ها زمینه ساز رشد استعداد، خلاقیت و پرورش ایده های دانش آموزان باشند.

کانون های فرهنگی و تربیتی زمینه ساز رشد پرورش ایده های دانش آموزان باشند

علی عبیات معاون پرورشی و تربیتی بدنی ناحیه یک اهواز در جلسه هماهنگی کانون های فرهنگی و تربیتی ناحیه یک اهواز در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از اهواز، گفت: کانون های فرهنگی و تربیتی می توانند زمینه ساز رشد استعدادها، خلاقیت و پرورش ایده های دانش آموزان باشند.

او با اشاره به فعالیت پرورشی و خارج از مدرسه در قالب کانون های فرهنگی و هنری، اضافه نمود: این کانون ها برترین مکان برای انجام فعالیت های اثر گذار تربیتی هستند.

عبیات با بیان اهمیت انجام فعالیت های تربیتی و پرورشی، بیان نمود: کانون های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش در صورت داشتن برنامه های قابل قبول و مؤثر می توانند ملجاء اهل هنر باشند.

معاون پرورشی و تربیتی بدنی ناحیه یک اهواز خلاقیت و ایده پردازی را احتیاج امروز نسل جوان خواند و ادامه داد: کانون های فرهنگی و تربیتی باید به این احتیاج ها توجه داشته باشند و در زمینه شناسایی خلاقیت ها و رشد ایده های نسل امروز نقش آفرینی نمایند.

این فرد مسئول در آموزش و پرورش اهواز کانون های فرهنگی و تربیتی را برترین مکان برای تمرین اجتماعی شدن دانش آموزان خواند و بیان داشت: این کانون ها در پاسخگویی به احتیاج نسل جوان می توانند یاریگر خانواده و مدارس باشند.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 57238

به "کانون های فرهنگی و تربیتی زمینه ساز رشد پرورش ایده های دانش آموزان باشند" امتیاز دهید

1 کاربر به "کانون های فرهنگی و تربیتی زمینه ساز رشد پرورش ایده های دانش آموزان باشند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانون های فرهنگی و تربیتی زمینه ساز رشد پرورش ایده های دانش آموزان باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید