کاکاحاجی: این حق من نیست که به عنوان یک مربی حرفم را بزنم؟

به گزارش بلاگ پو، مربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی ابراز امیدواری کرد که فدراسیون کشتی به حاشیه های انتخاباتی هیئت خوزستان ورود کند.

کاکاحاجی: این حق من نیست که به عنوان یک مربی حرفم را بزنم؟

کریم کاکاحاجی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص حاشیه های اخیر انتخابات هیئت کشتی استان خوزستان و اینکه گفته شده او به کمیته انضباطی دعوت شده است، گفت: بعد از 30 سال خدمت به کشتی استان، این حق من نیست که به خاطر دلسوزی و ابراز ناراحتی از شرایط روزِ هیئت، من را بار دیگر به کمیته انضباطی فرا بخوانند. حق من نیست که بعد از سال ها جنگیدن در جبهه علیه دشمن و کوشش در میادین بین المللی برای کشتی کشورم، کمیته انضباطی من را به خاطر اینکه گفته ام دارند انتخابات هیئت کشتی استان را مهندسی می نمایند، بخواهد.

وی در پاسخ به این سوال که مگر همین چندی پیش به همین دلیل با محرومیت روبرو نشده است؟، توضیح داد: بله یک بار به خاطر حرف هایی که در همین رابطه گفتم، سه ماه محرومم کردند. بعد از یک ماه و نیم محرومیت را برداشتند. حالا هم چون گفتم دارند انتخابات را مهندسی می نمایند برایم نامه آمده است. یعنی ما حق انتقاد نداریم؟ نمی توانیم در خصوص هیئت استان حرفی بزنیم؟

کاکاحاجی در خصوص اینکه چه کسی دارد انتخابات را مهندسی می نماید، گفت: دارند از یک نفر حمایت می نمایند، سرپرست فعلی در کنار او قرار گرفته که خودش هم بعد از انتخابات بماند. این فقط حرف من نیست، حرف خیلی ها در استان خوزستان هست. چینش اعضای مجمع به شکلی است که فرد مورد نظر رای بیاورد. من حرفم این است که نباید این کارها را انجام داد. بعد از این همه بدبختی کشیدن در کشتی استان، این حق من نیست که به عنوان یک مربی حرفم را بزنم؟ طبق کدام قانونی من را محروم می نمایند.

مربی سابق تیم ملی کشتی نوجوانان در سرانجام تاکید نمود: از فدراسیون می خواهم به موضوع ورود کند، آنها تا به امروز بی طرف بوده اند، اما با توجه به صندلی کشتی خوزستان و حاشیه های زیادی که وجود دارد، امیدوارم فدراسیون هم کوشش کند که این حاشیه ها از بین برود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44067

به "کاکاحاجی: این حق من نیست که به عنوان یک مربی حرفم را بزنم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاکاحاجی: این حق من نیست که به عنوان یک مربی حرفم را بزنم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید