کتاب فرهنگ واژگان و اصطلاحات هالا در اهر رونمایی می گردد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، حسن بابایی عصر امروز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم رونمایی کتاب فرهنگ واژگان و اصطلاحات هالا و دستگاه پاباز چندکاره هالایار در اهر اظهار کرد: همزمان با روز پژوهش و در چهلمین سال ابداع هنر رزمی هالا مراسم رونمایی از کتاب فرهنگ واژگان و اصطلاحات هالا که توسط استاد ملک جهانی تألیف و به اهتمام هالایار ارشد همت اصغری منتشر شد و نیز دستگاه پاباز چندکاره هالایار که توسط استاد پیش کسوت هالا جلیل محمدی ابداع و فراوری شده است، برگزار می گردد.

کتاب فرهنگ واژگان و اصطلاحات هالا در اهر رونمایی می گردد

وی با اشاره به انتشار کتاب فرهنگ واژگان و اصطلاحات هالا توسط انتشارات شمیسا به عنوان صدمین کتاب این انتشارات، گفت: با فعالیت انتشارات شمیسا، انتشار کتاب در اهر و از سوی نویسندگان و محققان این شهرستان چندین برابر شده است و موسسه هنر رزمی هالا اهر ارسباران به پاس خدمات ماندگار این انتشارات و به مناسبت روز پژوهش از مدیر آن آقای محمد ولی پور تجلیل به عمل می آورد.

بابایی اظهار داشت: این مراسم عصر روز یکشنبه 25 آذرماه در سالن میرزاجعفر قراجه داغی مجتمع فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر برگزار می گردد.

لازم به ذکر است؛ انتشارات شمیسا در پاییز سال 1394 پروانه فعالیت گرفت و تاکنون تعداد یکصد عنوان کتاب منتشر نموده و چندین عنوان نیز در دست انتشار دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3435

به "کتاب فرهنگ واژگان و اصطلاحات هالا در اهر رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب فرهنگ واژگان و اصطلاحات هالا در اهر رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید