کشتی آزاد قهرمانی آسیا، رقابت 2 ایرانی در فینال و 2 ایرانی در رده بندی

به گزارش بلاگ پو، در شروع مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا، دو نماینده کشورمان به فینال رسیدند و دو کشتی گیر ایرانی هم در بازی رده بندی به رقابت می پردازند.

کشتی آزاد قهرمانی آسیا، رقابت 2 ایرانی در فینال و 2 ایرانی در رده بندی

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن نخست سی وسومین دوره رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا، از صبح امروز (شنبه) در شهر دهلی نو کشور هند در حال برگزاری است.

در انتها مسابقات مقدماتی، امیرحسین حسینی و مجتبی گلیج در اوزان 70 و 97 کیلوگرم به ملاقات فینال راه یافتند و امیرحسین مقصودی و علی سوادکوهی، در ملاقات رده بندی حضور دارند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم، علیرضا سرلک در دور اول با نتیجه 10 بر صفر از سد چیا وی چویو از چین تایپه گذشت و در دور بعد، با نتیجه 4 بر 2 مغلوب نوراسلام سانایف، دارنده مدال نقره و برنز دنیا از قزاقستان شد. با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف هندی در مرحله نیمه نهایی، سرلک از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 65 کیلوگرم، امیرحسین مقصودی در دور اول مقابل نورگازی عبدالرزاکوف از قرقیزستان، با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد مقابل یایو چانگ از چین تایپه با نتیجه 10 بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. مقصودی در این مرحله مقابل باجرانگ، دارنده مدال نقره و برنز دنیا از هند با نتیجه 10 بر صفر بازنده شد و به ملاقات رده بندی رفت. مقصودی در این مسابقه به مصاف عباس رحمان اف از ازبکستان می رود.

در وزن 70 کیلوگرم، امیرحسین حسینی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل میژان آشیروف، دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان با نتیجه 5 بر 4 پیروز شد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی، ناوین از هند را با نتیجه 3 بر 2 از پیش رو برداشت و به ملاقات فینال راه یافت. حسینی در این مسابقه به مصاف الیاس بکبولاتوف، کشتی گیر روسی الاصل و قهرمان اروپا از ازبکستان می رود.

در وزن 79 کیلوگرم، علی سوادکوهی در دور اول در مصاف با سهراب شریپوف از ازبکستان با نتیجه 10 بر صفر به رجحان دست یافت. وی در دور بعد و در نیمه نهایی، با نتیجه 3 بر یک مقابل ارسلان بوداژاپوف از قرقیزستان بازنده شد و راهی ملاقات رده بندی شد. سوادکوهی برای کسب مدال برنز به مصاف گلیم جان یوزربایف از قزاقستان می رود.

در وزن 97 کیلوگرم، مجتبی گلیج در دور اول با نتیجه 11 بر صفر اولزیسایخان باسانتسوجت از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل علیشیر یرگالی دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان با نتیجه 6 بر 4 پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت. گلیج در این مرحله با نتیجه 12 بر 2 ماگومد موسی یف، دارنده مدال نقره بازی های آسیایی از قرقیزستان را مغلوب کرد و به ملاقات فینال صعود کرد. حریف وی در ملاقات انتهای، ساتیوارت کادیان دارنده مدال برنز آسیا از کشور هند است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19163

به "کشتی آزاد قهرمانی آسیا، رقابت 2 ایرانی در فینال و 2 ایرانی در رده بندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد قهرمانی آسیا، رقابت 2 ایرانی در فینال و 2 ایرانی در رده بندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید