کلاس های تئوری دانشگاه صنعتى کرمانشاه تا خاتمه سال 98 به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار مى شوند

به گزارش بلاگ پو، دانشگاه صنعتى کرمانشاه در اطلاعیه اى گفت که به منظور پیشگیرى از شیوع ویروس کرونا، کلاس های تئوری دانشجویان تا انتها سال 98 به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار مى شوند.

کلاس های تئوری دانشگاه صنعتى کرمانشاه تا خاتمه سال 98 به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار مى شوند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، دانشگاه صنعتى کرمانشاه در اطلاعیه اى بیان کرد که با عنایت به مصوبات هیئت رئیسه، شورای آموزش و شورای دانشگاه مبنی بر جلوگیری از وقفه در امور آموزشی و به منظور پیشگیرى از شیوع ویروس کرونا، موارد زیر در مورد نحوه تشکیل کلاس های غیرحضوری و استفاده از سامانه های الکترونیکی برای تداوم امر آموزش به اطلاع اساتید و دانشجویان می رسد.

بر اساس این مصوبات، کلاس های تئوری دانشجویان تا خاتمه سال 98 به صورت غیرحضوری و به صورت مجازی برگزار خواهند شد و کلاس های عملی با در نظرگرفتن جلسات جبرانی از بعد از تعطیلات برگزار خواهند شد.

همچنین، در این اطلاعیه از تمام دانشجویان تقاضا شده در سیستم گلستان نسبت به بروزرسانی شماره تلفن همراهی که بتوان همیشه با ایشان در ارتباط بود اقدام نمایند.

در این اطلاعیه آمده است، اساتید نیز نسبت به تهیه محتوای مجازی شامل مواری، چون پاورپوینت، صوت، جزوه، گذاشتن فایل و یا ترکیبی از روش های مختلف به صورت هفتگی و به مدت سه هفته تحصیلی تا خاتمه سال 98 اقدام نمایند.

طبق اطلاعیه مذکور، محتوای تهیه شده توسط اساتید در بستر های مجازی و به تدریج در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت. به ترتیبی که برای هر گروه درسی دانشجویان آن درس توسط دانشگاه در یک گروه مجازی عضو شده و مطالب را دریافت خواهند کرد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20691

به "کلاس های تئوری دانشگاه صنعتى کرمانشاه تا خاتمه سال 98 به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار مى شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های تئوری دانشگاه صنعتى کرمانشاه تا خاتمه سال 98 به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار مى شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید