آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان شروع شده است

به گزارش بلاگ پو، معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: با توجه به بحران ویروس کرونا، فراوری محتوای آموزشی در دانشکده های پزشکی و دندانپزشکی شروع شده است.

آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان شروع شده است

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، استاد ابراهیمی، معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با تاکید بر فراوری محتوای آموزشی در فضای مجازی گفت: با توجه به بحران ویروس کرونا و مصوبات هیات رئیسه دانشگاه و شورای آموزشی دانشگاه، فراوری محتوای آموزشی در دانشکده های پزشکی و دندانپزشکی شروع شده است.

استاد ابراهیمی با تاکید بر فراوری محتوای آموزشی در فضای مجازی گفت: با توجه به بحران ویروس کرونا و مصوبات هیات رئیسه دانشگاه و شورای آموزشی دانشگاه، فراوری محتوای آموزشی در دانشکده های پزشکی و دندانپزشکی شروع شده است.

معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در ادامه از هیات علمی دانشکده ها خواست از این فرصت استفاده نموده و به فراوری محتوای آموزشی در فضای مجازی بپردازند. همچنین وی با توجه به غیر قابل پیشبینی بودن رفتار ویروس کرونا و عدم پیشبینی میزان تعطیلی محیط های دانشگاهی از اعضای هیات علمی دانشگاه خواست تا با مراجعه به ایرانمنش، مسول مجازی سازی طرح تحول در کنار EDC دانشگاه نسبت به فراوری محتوای آموزشی خود در قالب کلیپ و فیلم آموزشی اقدام کنند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21118

به "آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان شروع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان شروع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید