کلاس های دانشگاه صنعتی قم در ترم آینده مجازی برگزار می شود

به گزارش بلاگ پو، معاون آموزشی دانشگاه صنعتی قم گفت: کلاس های آموزشی دانشگاه صنعتی قم به دلیل شرایط این استان، به صورت مجازی خواهد بود؛ با این حال دانشجویان بومی در صورت تمایل می توانند در دانشگاه حضور داشته باشند.

کلاس های دانشگاه صنعتی قم در ترم آینده مجازی برگزار می شود

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مقاطع تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

قنبری، معاون آموزشی دانشگاه صنعتی قم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: کلاس های آموزشی دانشگاه صنعتی قم به دلیل شرایط این استان با حضور ویروس کرونا، به صورت برخط و مجازی خواهد بود؛ با این حال تنها دانشجویان بومی در صورت تمایل می توانند در دانشگاه حضور داشته باشند.

قنبری اضافه نمود: با توجه به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا ناگفته نماند که خوابگاه و سرا های دانشجویی در ترم آینده در دانشگاه صنعتی قم بسته خواهد بود و امکان پذیرش و اسکان دانشجو وجود ندارد.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی قم در خصوص اقدامات دانشگاه برای حفظ شیوه نامه های بهداشتی در دانشگاه گفت: در مرحله اول باید ببینیم که چه تعداد از دانشجویان آمادگی حضور در کلاس ها را دارند. در صورتی که تعداد متقاضیان هر کلاس برای شرکت حضوری بیشتر از 15 نفر باشد، در نظر داریم که به صورت دوره ای و گروهی کلاس ها را برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33332

به "کلاس های دانشگاه صنعتی قم در ترم آینده مجازی برگزار می شود" امتیاز دهید

1 کاربر به "کلاس های دانشگاه صنعتی قم در ترم آینده مجازی برگزار می شود" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های دانشگاه صنعتی قم در ترم آینده مجازی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید