کلنگ زنی مدرسه 6 کلاسه در روستای داروکان سیستان و بلوچستان

به گزارش بلاگ پو، مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار از شروع ساخت مدرسه 6 کلاسه در روستای داروکان سیستان و بلوچستان اطلاع داد.

کلنگ زنی مدرسه 6 کلاسه در روستای داروکان سیستان و بلوچستان

علی اصغرخامنوی مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار ضمن اشاره به بازدید رئیس اتاق ایران از مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان و تصمیم اتاق ایران برای مشارکت در نوسازی مدارس مناطق سیل زده استان، گفت: پیرو مصوبه هیات رئیسه اتاق ایران برای ساخت مدارس فاز اول در استان سیستان و بلوچستان با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز استان، مقدمات اجرایی این کار در ابرار به سرعت انجام شد. پس از برگزاری نشست­های چندجانبه با اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان و بازدیدهای میدانی از فضاهای آموزشی، مدارس مورد نظر انتخاب شدند.

خامنوی ادامه داد: کار ساخت مدرسه 8 کلاسه روستای رادودج که کلنگ زنی­اش توسط رییس اتاق ایران صورت گرفته بود، از ابتدای سال 1399 شروع شده است. در بازدید میدانی سفر اخیر میزان پیشرفت این پروژه، 25 درصد برآورد شده است. کلنگ زنی مدرسه 6 کلاسه روستای داروکان از توابع شهرستان نیک شهر نیز در سفر اخیر انجام شد.

مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار مشارکت در بازسازی مناطق آسیب دیده در حوادث غیرمترقبه طبیعی و غیرطبیعی را یکی از فعالیت­های مرسوم بخش خصوصی در ایفای مسئولیت اجتماعی دانست و اضافه کرد: فعالان مالی بخش خصوصی از دیرباز در مواقع بحران کمک رسان مردم آسیب دیده از حوادثی چون سیل، زلزله و ... بوده اند. جلوه­های بسکمک از این همکمک­ها را در سال های اخیر در حوادثی چون زلزله آبان ماه سال 1396 در استان کرمانشاه یا اخیرا در همه­گیری ویروس کرونا شاهد بوده­ایم. در این راستا، جامعه نیکوکاری ابرار به عنوان نهاد ایفای مسئولیت اجتماعی در سازمان اتاق، این مهم را یکی از فعالیت­های اصلی­اش برگزیده است و تا کنون توانسته­ایم در بازسازی مناطق پس از حوادث غیرمترقبه نقش موثری ایفا کنیم.

خامنوی اثرگذاری بیشتر مسائل اجتماعی بر محیط کسب و کار کشور از یکسو و رشد آگاهی های عمومی در مورد ایفای مسئولیت اجتماعی را از سوی دیگر بسترساز مشارکت بیشتر بخش خصوصی در مسئولیت­های اجتماعی دانست و گفت: بر کسی پوشیده نیست که توسعه همه جانبه و پایدار کشور، نیازمند مشارکت همگانی است. از اینرو است که گمان می­کنیم ایفای مسئولیت اجتماعی دیگر نه یک انتخاب، که ضرورت است. جامعه نیکوکاری ابرار در آستانه دهه دوم فعالیتش در مجموعه اتاق ایران و اتاق­های استانی، آمادگی دارد با انتقال تجربیات و درس­آموخته­هایش در فعالیت­های توسعه و توانمندسازی به ویژه در روستاها، کمکگر و حامی هر اقدام توسعه­ای باشد که موجب پیشرفت کشور است.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 28539

به "کلنگ زنی مدرسه 6 کلاسه در روستای داروکان سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلنگ زنی مدرسه 6 کلاسه در روستای داروکان سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید