کواچ پس از شکست اسکرا: خیلی خوب تمرین می کنیم، به تازگی از بیماری رهایی یافته ام

به گزارش بلاگ پو، سرمربی اسبق والیبال که راهنمایی اسکرا را برعهده دارد می گوید به تازگی از بیماری رهایی یافته است.

کواچ پس از شکست اسکرا: خیلی خوب تمرین می کنیم، به تازگی از بیماری رهایی یافته ام

به گزارش خبرنگاران، هفته یازدهم لیگ والیبال لهستان موسوم به پلاس لیگا برگزار گردید که در مهمترین بازی ها تیم والیبال اسکرابلخاتوف به مصاف زاویرچه رفت. این رقابت که بسیار دیدنی پیگیری شد در آخر با شکست خارج از خانه و 3 بر 2 اسکرا همراه بود.

این ملاقات در پنج ست و به ترتیب با نتایج 25 بر 21، 10 بر 25، 25 بر 18، 23 بر 25 و 26 بر 24 به سود حریف اسکرا خاتمه یافت.

میلاد عبادی پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که برای اسکرا بازی می نماید، در این بازی درخشید و توانست 20 امتیاز برای تیمش کسب کند. ملی پوش والیبال ایران 19 امتیاز از حمله و یک امتیاز از دفاع به دست آورد اما درخشش او برای پیروزی تیمش کافی نبود.

اسلوبودان کواچ سرمربی اسبق والیبال ایران که راهنمایی بلخاتوف را برعهده دارد بعد از این شکست به سایت رسمی باشگاه گفت: به تازگی از بیماری رهایی یافته ام و به علت اینکه از جو تیم دور بودم باید اعتراف کنم که کار کردن آسان نیست. مربی باید همواره در کنار تیم باشد بنابراین از دستیارم که کار بزرگی انجام می دهد، تشکر می کنم. حالا باید والیبال خوبمان را ادامه دهیم چون خیلی خوب تمرین می کنیم.

او ادامه داد: بازی در در زمین زاویرچه آسان نیست زیرا طرفداران یاری زیادی به تیم خود می نمایند. ما در این بازی دست از مبارزه برنداشتیم چرا که ست دوم فوق العاده بودیم. ما هر کاری کردیم تا پیروز شویم اما نشد.

سرمربی سابق والیبال ایران گفت: این والیبال است. بازی خوبی انجام دادیم، هرچند ناراحتم که دو امتیاز را از دست دادیم. جا دارد از طرفدارانمان تشکر کنم که در این شرایط سخت آمدند و به ما یاری کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 59007

به "کواچ پس از شکست اسکرا: خیلی خوب تمرین می کنیم، به تازگی از بیماری رهایی یافته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کواچ پس از شکست اسکرا: خیلی خوب تمرین می کنیم، به تازگی از بیماری رهایی یافته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید