کینگ اریک تبرئه شد؛ هر چه دلت خواست بگو!

به گزارش بلاگ پو، به نظر می رسد جنگ بین دو اسطوره فوتبال فرانسه با پیروزی اریک کانتونا انتها یافته است.

کینگ اریک تبرئه شد؛ هر چه دلت خواست بگو!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سریالی که برای ما بیش از چهار سال به طول انجامید حالا در حال خاتمه یافتن است چرا که شکایت دیدیه دشان از اریک کانتونا بابت افترا زدن به او در روز آدینه توسط دادگاه کیفری پاریس رد شد.

سرمربی حال حاضر تیم ملی فرانسه اکنون برای اعتراض به حکم صادر شده 10 روز فرصت خواهد داشت. دشان، اریک کانتونا را متهم می نماید که پیش از رقابت های یورو 2016 تصمیم به بدنام کردن او داشته است؛ جایی که کانتونا در مصاحبه ای با روزنامه انگلیسی گاردین مدعی شد سرمربی فرانسه به دلیل آفریقایی بودن کریم بنزما و حاتم بن عرفا این دو نفر را دعوت ننموده است.

با این حال دادگاه مربوطه باور دارد که ادعای مطرح شده از سوی دیدیه دشان به گونه ای نیست که نمی توان به واسطه آن ها کانتونا را متهم کرد و در واقع ادله کافی در این باره وجود ندارد؛ به این معنی که صحبت های مطرح شده از سوی کانتونا به طور جد افترا تلقی نشده است.

از طرفی وکیل اریک کانتونا نیز که پیش از این از موکلش بابت آزادی بیان دفاع نموده بود، کاملاً از رای صادر شده استقبال نموده و معتقد است که در این پرونده عدالت به شکل کامل اجرا شده است.

لازم به ذکر است اریک کانتونا پیش از رقابت های یورو 2016 درباره دعوت نشدن کریم بنزما و حاتم بن عرفا به تیم ملی فرانسه گفته بود: بنزما و بن عرفا بازیکنان بزرگی هستند. اما دشان فقط نامی فرانسوی دارد. شاید او تنها کسی در فرانسه باشد که واقعا یک نام فرانسوی دارد. بن عرفا شاید بهترین بازیکن فرانسه در این مقطع باشد، اما آنها ریشه هایی از کشورهای دیگر دارند و طبیعی است من اینگونه فکر کنم.

در واقع به نظر می رسد که کینه اریک کانتونا از دشان به قبل از این اتفاق نیز بر می شود؛ جایی که او به سرمربی حال حاضر تیم ملی فرانسه مشکوک بوده که در سال 1996 در حذف نام او از لیست خروس ها برای رقابت ها یورو دست داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 39293

به "کینگ اریک تبرئه شد؛ هر چه دلت خواست بگو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کینگ اریک تبرئه شد؛ هر چه دلت خواست بگو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید