گالاتاسرای به صف مشتریان ماتیچ اضافه شد

به گزارش بلاگ پو، باشگاه گالاتاسرای میخواهد شانس خود را برای به خدمت دریافت هافبک صربستانی شیاطین سرخ امتحان کند.

گالاتاسرای به صف مشتریان ماتیچ اضافه شد

به گزارش خبرنگاران، نمانیا ماتیچ که از زمان روی کار آمدن اولگنار سولسشایر از ترکیب اصلی منچستریونایتد دور شده و فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده، گفته می گردد مورد توجه دو باشگاه اتلتیکومادرید و تاتنهام قرار گرفته است و احتمال جدایی اش از منچستریونایتد در پنجره نقل وانتقالات زمستانی بسیار بالاست.

بر اساس گزارش نشریه های انگلیسی، سرمربی نروژی شیاطین سرخ، ماتیچ و مارکوس روخو را در اختیار باشگاه منچستریونایتد قرار داده تا این دو بازیکن را در ماه ژانویه در لیست فروش قرار دهند. اکنون نشریه ترکیه ای فاناتیک گزارش می دهد که باشگاه گالاتاسرای شرایط ماتیچ که قراردادش در خاتمه فصل جاری با منچستریونایتد به خاتمه می رسد را زیر نظر دارد و میخواهد برای به خدمت دریافت این هافبک صربستانی دست به کار گردد، هرچند در این راه باید با اتلتیکومادرید رقابت کند.

نمانیا ماتیچ که در تیم های چلسی و منچستریونایتد سابقه کار زیرنظر ژوزه مورینیو را دارد، در تازه ترین اظهارنظرش درباره احتمال پیوستنش به تاتنهام و همکاری مجدد با ژوزه مورینیو گفت: در زندگی نمی توان حدس زد که چه اتفاقی خواهد افتاد. در حال حاضر من بازیکن منچستریونایتد هستم و روی کار خودم کاملاً تمرکز دارم و در آینده باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

ماتیچ 31 ساله این فصل تنها در 7 بازی از رقابت های مختلف (3 بازی در لیگ برتر، 3 بازی در لیگ اروپا و یک بازی در جام اتحادیه) برای شیاطین سرخ به میدان رفته و یک پاس گل هم به نام خود به ثبت رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18305

به "گالاتاسرای به صف مشتریان ماتیچ اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گالاتاسرای به صف مشتریان ماتیچ اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید