گام نخست بلندقامتان ایران درسرزمین چکمه، فرصت بردن در اختیار ایران

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ ملت های والیبال از فردا آدینه با دیدار دو تیم ایران و ایتالیا آغاز بکار خواهد نمود.

گام نخست بلندقامتان ایران درسرزمین چکمه، فرصت بردن در اختیار ایران

ملی پوشان والیبال ایران در گام نخست مسابقات درحالی مقابل لاجوردی پوشان قرار خواهند گرفت که زایتسف و خوان تورنا از غایبان بزرگ این بازی به شمار می روند. شاید غیبت ستاره هایی چون زایتسف و خوان تورنا دو چهره مطرح ایتالیایی ها شانس پیروزی ایران را دوچندان کند و این فرصت طلایی پیش آید که ایران پس از چند سال لیگ دنیای را با پیروزی شروع کند.

ایتالیا تیمی است که سه مدال نقره و سه مدال برنز المپیک، 3 طلا و یک نقره مسابقات قهرمانی دنیا، یک طلا و 3 نقره و 4 برنز جام دنیای و همچنین 8 طلا، 3 نقره و 4 برنز لیگ دنیای را در کارنامه دارد.

این تیم یکی از قدرتمندترین تیم های والیبال دنیا بشمار می رود. ایتالیایی ها در حال حاضر با 266 امتیاز بعد از تیم های برزیل و آمریکا در رده سوم رنکینگ فدراسیون دنیای قرار دارند و جیان لورنزو بلنجینی راهنمایی این تیم را برعهده دارد، کسی که پیروز شد در المپیک 2016 ریو با تیم ملی ایتالیا به مدال نقره بازی ها برسد. بلنجینی تیمی جوان با میانگین سنی 24 سال را روانه مسابقات نموده است و به همراه تیم چین جوان ترین تیم حاضر در لیگ ملت ها هستند.

ترکیب 14 نفره ایتالیا در بازی مقابل ایران جانلی، اسبرلتولی، نلی، پینالی، بالاسو، پسارسی، لاویا، رافائلی، کاووتو، آنتونوف، آنزانی، کاندِلارو، پولو و روسّو است.

ملی پوشان ایران سال گذشته در هفته دوم رقابت ها با نتیجه 3 بر صفر مغلوب تیم ملی ایتالیا شدند. حال باید دید فردا چه اتفاقی رخ خواهد داد و شاگردان کولاکوویچ که 4 تن از آنها از جمله امیر غفور، محمدجواد معنوی نژاد، مرتضی شریفی و سعید معروف لژیونرهای والیبال ایران بودند که در ایتالیا حضور داشتند و شناخت خوبی از بازیکنان این تیم دارند، چه خواهند کرد.

برنامه دیدارهای ایران در هفته نخست مسابقات لیگ ملت ها:

٭ آدینه 10 خرداد: ایران - ایتالیا، ساعت 12:30

٭ شنبه 11 خرداد: ایران - چین، ساعت 16:30

٭ یکشنبه 12 خرداد: ایران- آلمان، ساعت 12:30

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7573

به "گام نخست بلندقامتان ایران درسرزمین چکمه، فرصت بردن در اختیار ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گام نخست بلندقامتان ایران درسرزمین چکمه، فرصت بردن در اختیار ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید