گردشگران از مسیرهای سفر هم لذت ببرند

به گزارش بلاگ پو، ایرنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور و آخرین اخبار بدست رسیده، گردشگران از مسیرهای سفر هم لذت ببرند.

گردشگران از مسیرهای سفر هم لذت ببرند

سید عزت الله ضرغامی در توئیتی نوشت: سال جاری تا حدی ⁧‫سونامی سفر‬⁩ هم خواهیم داشت.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید نمود: گردشگران‬⁩ باید مسیرهای منتهی به مقصد را هم جز جاذبه های سفر تلقی نمایند و از آن لذت ببرند.

تعطیلات نوروز در ایران نخستین فصل گردشگری و سفر سال است که معمولا از آخرین روزهای اسفند شروع و تا خاتمه هفته دوم فروردین ادامه دارد؛ بیشتر مردم در این دوره راهی سفر می شوند، پیش بینی می گردد بعد از دو سال محدودیت های کرونایی و با گستردش واکسیناسیون عمومی، حجم سفرهای نوروز1401 حدود 30 درصد نسبت با نوروز 98 (قبل از همه گیری کرونا) افزایش داشته باشد.

برای کاهش آسیب کرونا در دوران سفر برنامه ریزان سفر و مسئولان اجرایی کشور بر رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا به وسیله مردم و تاسیسات گردشگری و بعلاوه رعایت قوانین هدایت و رانندگی در جاده ها تاکید دارند.

ضرغامی بعلاوه در بخشی از پیغام خود از آمار فوتی ها و آسیب دیدگان حوادث ⁧‫چهارشنبه سوری‬⁩ (شب آخرین چهارشنبه سال) ابزار تاسف کرد و اضافه نمود: متاسفانه این آمار نسبت به سال قبل دو برابر بوده است.

منبع: همگردی
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 62903

به "گردشگران از مسیرهای سفر هم لذت ببرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگران از مسیرهای سفر هم لذت ببرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید