با کشتی کروز MS Robert Burns همسفر شویم

به گزارش بلاگ پو، ام رابرت برنز اولین کار خود را در آوریل 2018 گفت و توسط her، پیشگام صنعت کروز، گلوریا Bohan، مدیر عامل سفره ای اکتشافی دنیا و مالک نامگذاری شد. این کشتی پنج ستاره پنج ستاره، از"River River"(Riviera Riviera)، تنها 167 مهمان را در خود جای می دهد که از طریق یک کادر انگلیسی صحبت می نمایند که از تجربه تعطیلات فوق العاده مطمئن هستند.

با کشتی کروز MS Robert Burns همسفر شویم

زیبایی Understated را می توان در سراسر کشتی کروز لوکس، با تزئینات پیچیده آن از جمله hardwoods ثروتمند، برنجی براق، مس براق، یک لابی خیره نماینده با کف مرمر و لوستر درخشان آن یافت. Inclusions از اینترنت - Fi و غذا، نقل و نقل مربی، تورهای پیاده روی و دیگر گردش های ساحلی استفاده می نمایند.

Amenities

رودخانه های افسانه ای راین و دانوب در این کشتی لوکس با احساس عالی انگلیسی و امکانات رفاهی لذت بخش، از جمله غذاهای کلاس جهانی، محل اقامت حیرت انگیز و چیزهای دیگر. Indulge با ناز و نوازش در مرکز سلامت، از تجهیزات پیشرفته در مرکز تناسب اندام بهره ببرید، در پیست اسکیت بازی کنید، در سالن ورزش کنید، برای جواهر زیبا و سوغاتی یا اقلام شخصی خود در بوتیک هتل کار کنید. در کتابخانه چوبی چوب که در آن می توانید در این محیط آرام به مطالعه بپردازید، روی جایگاه های راحتی راحت مطالعه کنید. دوچرخه های complimentary و کلاه خود برای استفاده مهمان در دسترس هستند، بنابراین بیرون بروید و در ساحل جستجو کنید.

سالن رصد با دید panoramic شما را هیجان زده خواهد نمود. بر عرشه وسیع سان Deck، انباشته از یک استخر بزرگ آب و loungers پر سایه، انباشته شده بود. یک دوربین در جریان سنج کشتی ها، تصاویری از سفر خود به تلویزیون suite را به نمایش می گذارد تا شما یک دقیقه یا یک چشم انداز را از دست ندهید.

غذا

کارکنان خوش آمد گویی در رستوران چهار دوره dinners در رستوران را سرو می نمایند. طرح های Seating در جداول برای فقط چهار یا شش مورد برای مصاحبه ایده آل هستند. در اینجا، شما در یک محل ویژه در زمینه تخصص های اروپایی کلاس جهانی غذا می خورید که با انواع خوراکی ها کاملا ً انتخابی جفت شده اند. در طول روز، انتخاب های خوش مزه به سبک بوفه عرضه می شوند.

The اتفاقی یک گزینه غذاخوری دیگر است که در قسمت عقب کشتی Diamond قرار گرفته است. با تمیز کردن کشتی ها با یک آشپزخانه باز و مهتابی، شما می توانید از کرایه قایق و مناظر تماشایی در هنگام غذا خوردن در فضای باز بهره ببرید. با این حال، تعدادی از مهمان ها به عنوان آشپز در غذاهای خود مشغول به کار خواهند شد. این رفتار خاص در آشپزی تعریف و تمجید آمیز است و ممکن است در کشتی نگهداری گردد. از آنجایی که هیچ وقت نمی دانید چه وقت می خواهید چیزی برای جویدن پیدا کنید، از یک ایستگاه قهوه مناسب با شیرینی های تازه پخت تازه و دیگر خدمات منحط موجود در روزه ای 24 / 7 قدردانی خواهید کرد.

یاری هزینه

مجموعه های سبک"بوتیک"(Boutique 1) به خوبی منصوب شده اند و برخی از بزرگ ترین مجموعه های موجود بر روی هر کشتی هایی که از رودخانه های اروپا استفاده می نمایند. از گستره وسیعی از امکانات انتخاب کنید - همه به خوبی انتخاب شده و بزرگ هستند.

"Suites Deck"(172 -) یک دکور شیک با چوب گردوی غنی گردو و نور پس زمینه headboards دارد."رابی"و"Diamond Deck"که کمی بزرگ تر از 183 فوت مربع بزرگ تر هستند، balconies فرانسوی را پیشنهاد می نمایند.

این مجموعه از مجموعه Superior روی عرشه روبی و الماس و همچنین 247 - فوت مربعی قرار دارند. در اینجا شما یک منطقه زندگی بزرگ تر با یک میز و دو جایگاه علاوه بر تراس فرانسوی خواهید داشت. بزرگ ترین محل اقامت در این کشتی the - با مساحت 269 متر مربع و همچنین یک بالکن کامل با دو جایگاه و یک میز کوچک است. این suites مجلل، نقطه مناسبی برای نوشیدنی مورد علاقه شما هنگام تماشای مناظر در حال تغییر هستند. مجموعه های Deluxe Balcony نیز با bathrobes و دمپایی برای استفاده از مهمانان می آمدند.

حمام های مدرن سوئیت دارای یک حس لوکس هستند که شامل روکش های مرمر، سر حمام و مواد شوینده با کیفیت بالا است.

تفریحات

ساعاتی را با لذت از سالن برنامه پانوراما و صدای آرامش بخش نوازنده پیانو مقیم آن سپری کنید و داستان هایی را از روز خود با مسافران دیگر به اشتراک بگذارید. بازدید شما از اروپا همچنین با اجراهای فرهنگی و نمایشگاه های ارائه شده توسط مردم محلی افزایش خواهد یافت.

Itineraries

چه شما یک مسافر باتجربه و یا تازه وارد در سفره ای دریایی زیاد سفره ای دریایی هستید، MS جدید جدید روبرت برنز شما را به سبک سفر خود به این کشتی زیبا با بخش های بزرگ عمومی، خدمات عالی و مجموعه های مجلل خود راهنمایی خواهد نمود. کروز در کنار رودخانه های راین و دانوب، بازدید از این مقاصد زیبا مانند بوداپست، سالزبورگ، وین، استراسبورگ، برن، بازل، کولونی، و بیشتر، بسته به برنامه سفر شما.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2421

به "با کشتی کروز MS Robert Burns همسفر شویم" امتیاز دهید

1 کاربر به "با کشتی کروز MS Robert Burns همسفر شویم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با کشتی کروز MS Robert Burns همسفر شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید