کی روش - موریاسو؛ راند دوم

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) در گزارشی به تعدادی از تغییر و تحولات قابل توجه در دور نخست پنجره تعطیلات ملی اشاره نمود که در بین آنها از تقابل مجدد کارلوس کی روش و هجیمه موریاسو سرمربی تیم ملی ژاپن به چشم می خورد.

کی روش - موریاسو؛ راند دوم

به گزارش خبرنگاران، ای اف سی روز دوشنبه نوشت: تنها پس از گذشت 6 ماه از خاتمه جام ملت های 2019 آسیا در امارات متحده عربی، تیم های ملی از سراسر قاره کهن و در راستای آماده سازی خود برای حضور در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر، برای نخستین دور بازی های محبت آمیز در امسال، بار دیگر گرد هم جمع می شوند.

پس از گذشت 2 هفته از رقابت های هیجان انگیز لیگ قهرمانان آسیا و ای اف سی کاپ، حالا تمام نگاه ها به سمت بازی های ملی معطوف شده است.

بدنبال اتمام جام ملت های آسیا تغییرات زیادی در تیم های ملی اتفاق افتاده است از تغییر سرمربی گرفته تا دعوت از بازیکنان تازه وارد.

در این بین، تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) در گزارشی به تعدادی از تغییر و تحولات قابل توجه در دور نخست پنجره تعطیلات ملی اشاره نمود که در بین آنها از تقابل مجدد کارلوس کی روش و هجیمه موریاسو سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن به چشم می خورد.

در شرح مربوط به تقابل روز آدینه ژاپن و کلمبیا آمده است:

کی روش - موریاسو ؛ راند دوم

دوران هشت ساله حضور کی روش روی نیمکت تیم ملی ایران ژانویه امسال و بدنبال شکست 3 بر صفر مقابل ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا و حذف از گردونه رقابت ها با نومیدی به خاتمه رسید.

سرمربی پرتغالی ماموریت جدید خود را در کسوت سرمربی در تیم ملی کلمبیا با سفر به یوکوهاما برای تقابل با سامورائی های آبی شروع خواهد نمود.

این 2 تیم در حالی به مصاف یکدیگر می روند که پیش تر و در جریان مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. دیداری که در نهایت به لطف گل های شینجی کاگاوا و یویا اوساکا 2 بر یک به سود ژاپنی ها به خاتمه رسید.

ورزشی**3991**1067**

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5530

به "کی روش - موریاسو؛ راند دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش - موریاسو؛ راند دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید