گوشی مقرون به صرفه و جدید برند اوپو معرفی گردید

به گزارش بلاگ پو، اوپو تلفن هوشمند ارزان قیمت دیگری را در کشور خود (چین)، معرفی نموده است. این گوشی اوپو A55، 5G نام دارد و همراه با یک تراشه Mediatek Dimensity 700 و یک باتری عظیم عرضه می گردد.

گوشی مقرون به صرفه و جدید برند اوپو معرفی گردید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، تراشه Dimensity 700 دارای هسته های قدرتمند Cortex-A76 است که با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و شش واحد Cortex-A55 با بهره وری مناسب با فرکانس 2 گیگاهرتز کار می نمایند. تراشه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه است و اوپو برای توسعه بیشتر، A55، 5G را با یک اسلات میکرو اس دی معرفی نموده است.

نمایشگر این گوشی از نوع ال سی دی 6.5 اینچی است که دارای وضوح تصویری HD + و سرعت تازه سازی 60 هرتز است. این پنل دارای یک بریدگی برای دوربین 8MP f / 2.0 است که درون آن قرار گرفته است.

در بخش پشتی نیز سه دوربین دیگر وجود دارد، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با لنز f / 2.2 و دو دوربین عکاسی کمکی 2 مگاپیکسلی f / 2.4 - یکی برای عمق بیشتر عکس های عمودی و دیگری برای عکسبرداری از نزدیک است. با توجه به محدودیت های تراشه اوپو A55، 5G فیلم هایی با حداکثر 1080 پیکسل با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط می نماید، در حالی که کلیپ های اسلوموشن به 720 پیکسل محدود می شوند.

این تلفن دارای باتری عظیم 5000 میلی آمپری است که ممکن است هیچ شارژ سریعی نداشته باشد (فقط 5 ولت / 2 آمپر، که 10 وات است)، اما حداقل یک درگاه USB-C در پایین، در کنار جک صوتی 3.5 میلی متری وجود دارد. اسکنر اثرانگشت در کنار کلید پاور واقع شده است.

قیمت این تلفن در حال حاضر برای فروش در کانال های توزیع اوپو در سراسر چین، از جمله خرده فروشان عمده آنلاین مانند Tmall و Suning تقریباً 245 دلار است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: انتخاب
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 43140

به "گوشی مقرون به صرفه و جدید برند اوپو معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی مقرون به صرفه و جدید برند اوپو معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید