گوشی های میان رده گوگل پیکسل 3a و 3a ایکس ال معرفی شدند

به گزارش بلاگ پو، بالاخره بعد از مدت ها انتظار، گوگل از گوشی های میان رده پیکسل 3a و 3a ایکس ال پرده برداری کرد. می توان به نوعی آن ها را نوادگان معنوی گوشی های مقرون به صرفه نکسوس در نظر گرفت که قبل از گوشی های پیکسل، گوشی های گوگل محسوب می شدند. گوگل امیدوار است که این گوشی ها با قیمت پایین تر و البته دوربین مشابه، بتوانند نظر تعداد بیشتری از کاربران را جلب کنند.

گوشی های میان رده گوگل پیکسل 3a و 3a ایکس ال معرفی شدند

گوشی کوچک تر یعنی پیکسل 3a، از نمایشگر اولد 5.6 اینچی با رزولوشن 1080 در 2220 بهره می برد. قلب تپنده این تراشه اسنپ دراگون 670 است. نکته قابل توجه در مورد این گوشی، یکسان بودن میزان حافظه رم با برادر مدل پرچم دار خود است و این یعنی از 4 گیگابایت حافظه رم بهره می برد و در کنار آن 64 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است که البته به دلیل عدم پشتیبانی از کارت microSD نمی توان این حافظه را افزایش داد.

همانطور که گفتیم این گوشی مانند پیکسل 3 از دوربین مجهز به سنسور 12.2 مگاپیکسلی سونی IMX363 بهره می برد و بر روی آن لنزی با دیافراگم F1.8 تعبیه شده است. از دیگر مشخصه های این دوربین می توانیم به اندازه 1.4 میکرومتری پیکسل ها و لرزشگیر اپتیکال اشاره کنیم. از لحاظ تئوری، این دوربین باید بتواند عکس های مشابه مدل های پرچم دار پیکسل را ثبت کند. برای دوربین سلفی هم بار دیگر شاهد دوربین 8 مگاپیکسلی هستیم. در ضمنً نباید فراموش کنیم که تمام حالت های نرم افزاری جذاب مختص دوربین مانند Night Sight، Top Shot، Super Res Zoom و HDR+ برای این گوشی ها ارائه شده اند.

انرژی این گوشی از جانب باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و به لطف پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی، کاربران برای شارژ کردن لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانند.

مدل بزرگ تر یعنی پیکسل 3a ایکس ال از مشخصات سخت افزاری مشابهی بهره می برد و تفاوت آن ها عمدتا در زمینه اندازه است. به عنوان مثال می توانیم به نمایشگر اولد 6 اینچی با رزولوشن 1080 در 2160 اشاره کنیم و ظرفیت باتری آن هم به 3700 میلی آمپر ساعت می رسد.

گوگل برای اینکه هزینه ساخت این گوشی ها را پایین بیاورد، از پلاستیک استفاده کرده و به همین خاطر خبری از شیشه و فلز نیست و در ضمنً پنل جلویی از شیشه محافظ گوریلا گلس بهره نمی برد.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این گوشی ها، بازگشت جک هدفون است که خبر خوشی برای علاقمندان این ویژگی محسوب می شود و در ضمنً باید به بدنه حساس به فشار هم اشاره کنیم. این گوشی ها در سه رنگ مشکی، سفید و تقریبا صورتی روانه بازار می شوند.

برای خرید پیکسل 3a باید مبلغ 399 دلار بپردازید و خرید پیکسل 3a ایکس ال هم 479 دلار هزینه در پی دارد. از همین حالا در کشورهایی که گوشی های گوگل عرضه می شوند، خرید این دو گوشی امکان پذیر است و در هند هم در تاریخ 15 مه روانه بازار می شود.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6914

به "گوشی های میان رده گوگل پیکسل 3a و 3a ایکس ال معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های میان رده گوگل پیکسل 3a و 3a ایکس ال معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید