گوشی چی بخریم؟ ، راهنمای خرید موبایل با کمتر از 2 میلیون تومان

به گزارش بلاگ پو، قیمت گوشی های هوشمند افزایش یافته و با بودجه ای که می توانستیم یک پرچمدار قدرتمند بخریم، باید به دنبال یک میان رده باشیم. با این حال پیشرفت فناوری باعث شده کیفیت محصولات میان رده هم اندکی بهبود یابد. در این مطلب برای خرید یک گوشی هوشمند با قیمتی حداکثر 2 میلیون تومان، با بهترین نمونه های بازار ایران آشنا می شوید.

گوشی چی بخریم؟ ، راهنمای خرید موبایل با کمتر از 2 میلیون تومان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، هر سال بازار تلفن های هوشمند جذاب تر، بزرگ تر و پیشرفته تر می گردد. فناوری هایی که تا چند سال پیش در پرچمداران تولیدنمایندگان مشهور وجود داشتند، حالا به محصولات رده پایین شرکت های کوچک هم راه پیدا نموده اند. در چنین شرایطی و البته افزایش شدید قیمت تلفن های هوشمند، انتخاب یک گزینه ایده آل کار دشواری است.

با افزایش قیمت تلفن های هوشمند در بازار ایران، حالا با بودجه ای که می توانستید یک پرچمدار قدرتمند بخرید، باید به دنبال یک میان رده باشید. با این حال پیشرفت فناوری در بازار تلفن های هوشمند باعث شده کیفیت و ویژگی محصولات میان رده هم اندکی بهبود پیدا کند. بنابراین اگر هنوز هم تصمیم دارید تا برای خرید یک گوشی موبایل جدید حداکثر 2 میلیون تومان هزینه کنید، با بهترین نمونه های بازار ایران آشنا شوید.

  • Xiaomi Redmi 8

قیمت: حدود 1.950.000 تومان

شیائومی تولیدنماینده ای چینی است که در چند سال اخیر پیروز شده جهت خوبی در بازار تلفن های هوشمند پیدا کند. ردمی 8 جدیدترین محصول سری ردمی است که حالا به بازار ایران هم راه پیدا نموده و در مقایسه با بیشتر رقبایش، امکانات بهتری دارد. اگر استفاده زیادی از تلفن خود دارید، باتری 5000 میلی آمپری آن احتیاج روزانه شما را به خوبی رفع می نماید. دو دوربین 12 و 2 مگاپیکسلی پشت تلفن در کنار دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، عکس های قابل قبولی را ثبت می نمایند و حافظه 32 گیگابایتی و 3 گیگابات رم، برای افرادی که احتیاج به حافظه زیادی در تلفن خود ندارند، کافی است. با این حال پردازنده اسنپدراگون 439 و صفحه نمایش نه چندان باکیفیت ردمی 8 که تنها 270 پیکسل در هر اینچ دارد، ممکن است شما را ناامید کند. ردمی 8 یکی از جدیدترین محصولات بازار ایران است.

Xiaomi Redmi 8

  • Nokia 3.2

قیمت: حدود 1.550.000 تومان

نوکیا پس از یکه تازی اندروید در بازار تلفن های هوشمند با این سیستم عامل همگام نشد و چند سالی از رقبای قدرتمندش عقب ماند. اما دو سال است که این شرکت فنلاندی با قدرت به بازار بازگشته و نوکیا 3.2 یکی از جدیدترین محصولاتی است با قیمتی عالی در بازار ایران عرضه شد. این تلفن 6.26 اینچی صفحه نمایش کم حاشیه ای دارد و بدنه پلاستیکی نسبتا باکیفیت آن، باعث شده وزن زیادی نداشته باشد. در قسمت پشتی این تلفن هوشمند، تنها یک دوربین 13 مگاپیکسلی و حسگر اثرانگشت وجود دارد و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی آن کیفیت قابل قبولی دارد. باتری 4000 میلی آمپری و صفحه نمایشی که در هر اینچ 269 پیکسل دارد، نشان می دهد این تلفن برای مصرف روزانه، ارزش بسیار زیادی دارد.

Nokia 3.2

اگر تصمیم دارید نسخه ارزان تر این تلفن هوشمند با حافظه 16گیگابایتی را خریداری کنید، بهتر است بدانید این نسخه با قیمتی در حدود 1.310.000 تومان، حسگر اثرانگشت ندارد.

  • Galaxy A10s

قیمت: حدود 1.750.000 تومان

سامسونگ هنوز هم بهترین فروشنده بازار تلفن های هوشمند است. این تولیدنماینده از سال ها پیش محصولات سری A را به عنوان میان رده های قدرتمند خود به بازار عرضه می نماید و از سال گذشته سیاست های تازه ای به آن دمیده است. تلفن Galaxy A10 سال گذشته به عنوان پایین رده ترین تلفن این سری معرفی گردید و حالا شاهد مدل جدیدتر آن با نام Galaxy A10s هستیم. این مدل جدیدتر اما صرفا نسخه به روزشده نیست. برای مثال A10s پردازنده ضعیف مدیاتک را دارد اما با حسگر اثرانگشت و دو دوربین عقب، پیشرفته تر از تلفن قبلی است. همچنین باتری 4000 میلی آمپری A10s از باتری 3600 میلی آمپری A10 کیفیت بالاتری دارد.

  • این عادت ها باتری موبایل و لپ تاپ را خراب می نماید

Galaxy A10s

  • Nokia 2.2

قیمت: حدود 1.200.000 تومان

برخلاف محصولات هواوی که از بهره مندی از امکانات گوگل در تلفن های اندرویدی خود محروم شد، نوکیا شرایط متفاوتی دارد. این شرکت فنلاندی با شرکت گوگل برای حضور در پروژه اندروید وان به توافق رسیده است. یعنی سیستم عامل اندروید را با سبک خالص و کلاسیک خود به تلفن های هوشمندش آورده و مسئولیت به روزرسانی آنها را با همراهی گوگل مدیریت می نماید. نوکیا 2.2 به عنوان ارزان ترین تلفن هوشمند پروژه اندروید وان، تا دو سال آینده نسخه های جدید اندروید را دریافت خواهد نمود. صفحه نمایش 5.7 اینچی و باتری 4000 میلی آمپری آن در کنار دوربین های 13 و 5 مگاپیکسلی در عقب و جلو، نوکیا 2.2 را به مقرون به صرفه ترین تلفن هوشمند اندرویدی تبدیل نموده است. حافظه داخلی 32 گیگابایتی و 3 گیگابایت رم این تلفن هوشمند مناسب است اما غیبت حسگر اثرانگشت، شاید دلچسب نباشد.

Nokia 2.2

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16889

به "گوشی چی بخریم؟ ، راهنمای خرید موبایل با کمتر از 2 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی چی بخریم؟ ، راهنمای خرید موبایل با کمتر از 2 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید