گوگل تاریخ معرفی گوشی میان رده پیکسل 4a را اظهار داشت

به گزارش بلاگ پو، بالاخره بعد از ماه ها انتظار، گوگل با بهره گیری از یک روش خلاقانه تاریخ معرفی گوشی پیکسل 4a را گفت. همانطور که چند روز قبل یکی از افشاگران اعلام نموده بود، این گوشی قرار است در تاریخ 3 آگوست (13 مرداد) رسما معرفی گردد.

گوگل تاریخ معرفی گوشی میان رده پیکسل 4a را اظهار داشت

گوگل برای این کار، یک صفحه وب راه انداخته که اگر به آن سر بزنید (که البته برای این کار باید IP خود را تغییر دهید)، می توانید تصویری از یک گوشی فاقد جزییات مشاهده کنید که درون آن طرح شطرنجی قرار گرفته است. همچنین یک متن مشابه lorem ipsum در این صفحه توجه را جلب می نماید که درون آن به طور غیرمستقیم به بخش هایی مانند عکاسی در محیط های کم نور، افکت بوکه و عمر باتری طولانی اشاره شده است. باید خاطرنشان کنیم lorem ipsum یک متن فاقد معنا است که در صفحات وب و طرح های گرافیکی برای پر کردن آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر بر روی مستطیل های موجود در این صفحه کلیک کنید، می بینید که رنگ آن ها تغییر می نماید. در صورتیکه ترتیب رنگ آن ها را مانند ترتیب رنگ لوگوی گوگل قرار دهید (آبی، قرمز، زرد، آبی، سبز، قرمز) عبارت Just what youve been waiting for (دقیقا همان چیزی که منتظرش بودید) و کمی پایین تر از آن تاریخ 3 آگوست پدیدار می گردد.

در این صفحه گوگل به مشخصات پیکسل 4a اشاره ای نکرده ولی به لطف گزارش های مختلف با خیال راحت می توانیم به جزییات این گوشی اشاره کنیم. به عنوان مثال این گوشی از اسنپ دراگون 730، از حافظه داخلی مبتنی بر تکنولوژی UFS، نمایشگر 5.8 اینچی 1080p با دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می برد. در پنل پشتی این گوشی کماکان یک دوربین 12 مگاپیکسلی قرار گرفته است که از البته از ویژگی های جذاب دوربین پیکسل 4 مانند عکاسی آسمان شب پشتیبانی می نماید.

برخلاف سال گذشته، گوگل قصد ندارد مدل ایکس ال این گوشی را روانه بازار کند. در رابطه با قیمت این گوشی هنوز گزارش چندان موثقی منتشر نشده ولی احتمالا با قیمت پایه مدل قبلی یعنی 399 دلار به دست کاربران می رسد. در این میان، بعضی گزارش ها حاکی از آن است که مدل 64 گیگابایتی این گوشی با قیمت 349 دلار در قفسه فروشگاه ها قرار می گیرد.

در هر صورت این گوشی باید با گوشی هایی مانند وان پلاس Nord و آیفون SE رقابت کند. این دسته از گوشی ها هواداران زیادی دارند و باید ببینیم پیکسل 4a آیا می تواند بخش قابل توجهی از این بازار را از آن خود کند یا نه.

  • آیا تمام گوشی های گوگل در سال 2020 با شکست روبرو می شوند؟

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 31064

به "گوگل تاریخ معرفی گوشی میان رده پیکسل 4a را اظهار داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل تاریخ معرفی گوشی میان رده پیکسل 4a را اظهار داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید