یوونتوس با رونالدو به مادرید رسید

به گزارش بلاگ پو، با انجام دو دیدار دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به خاتمه می رسد.

یوونتوس با رونالدو به مادرید رسید

به گزارش خبرنگاران، با انجام دو دیدار دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به خاتمه می رسد. در یکی از دیدارها که از اهمیت زیادی برخوردار است اتلتیکومادرید در خانه برابر یوونتوس قرار می گیرد. تیم مادریدی در ابتدای هفته به لطف گلزنی گریزمان به رده دوم جدول رده بندی لالیگا رفت و جای رئال مادرید را گرفت. روخی بلانکو که در مرحله گروهی بعد از دورتموند در رده دوم گروه خود نهاده شد، حالا در ورزشگاهی برابر یوونتوس قرار می گیرد که دیدار نهایی این رقابت ها در آن برگزار می گردد.

اما یوونتوس که حالا با کریستیانو رونالدو مدعی جدی در قهرمانی در لیگ قهرمانان شده با سرگروهی، کار خود را در مرحله گروهی به خاتمه برد. یووه را از همین حالا باید قهرمان سری A دانست. آنها بی رقیب کارشان را در لیگ ایتالیا پیش می برند ولی در جام حذفی این تیم با شکست برابر آتالانتا حذف شد و حالا در لیگ قهرمانان به صخره سنگینی برخورد نموده است و باید ببینیم می تواند از پس آن بر بیاید یا خیر.

در دیگر دیدار منچسترسیتی که می توان آن را بهترین تیم حال حاضر اروپا نامید به مصاف شالکه ای می رود که در رده چهاردهم جدول رده بندی لیگ آلمان واقع شده است و روی کاغذ، ضعیف ترین تیم این مرحله از نظر رتبه است. سیتی در بهترین شرایط به استقبال این دیدار می رود. گواردیولا آن قدر نفرات آماده دارد که مجبور شده است هر هفته از چند بازیکن خود که فرصت بازی در زمین را پیدا نمی کند عذرخواهی کند. باید ببینیم شالکه می تواند در لیگ قهرمانان روی متفاوت تر از آنچه در این فصل در بوندسلیگا ارائه داده است، نشان دهد یا باز هم این سیتی و گواردیولا است که روند رو به رشد خودشان را ادامه می دهند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4770

به "یوونتوس با رونالدو به مادرید رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس با رونالدو به مادرید رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید